skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 7 november

Kategori: Allmänt

Jag fryser, huuuh.
Kall om fötterna, får nog ragga fram mina "tossor"

Nu har jag varit iväg och plågat mitt stackars husdjur. Han fick sin vaccin spruta idag, men han gillar ju inte alls att åka bil, så det var bra att lillasyster Jean var med och kunde lugna honom lite. Men min katt mår prima ballerina!!
Han är jätte fin, har fina tänder och är en riktigt duktig kille!
Det känns skönt att höra. Jag ska bara göra en liten ändring i hans mat, köpa av ett annat märke, så blir det bra. Han hade inte gått upp i vikt heller, vilket annars är vanligt för inomhus katter eftersom dom inte kan springa av sig på samma vis.

Nej, jag är nöjd och Troll ligger och sover i min säng nu efter en lång morgon. Det är tur att man bara ger sig ut på såna äventyr en gång om året.

Helgen har gått som sig bör, och jag har jobbat, så nu är jag ledig i 2 helger, barndop för Emil på lördag!
Annars har jag inte mkt mer än jobb planerat denna veckan. Men min fest närmar sig med stormsteg, och samtidigt som jag längtar efter den, så ska det bli skönt när det är över. Det är som med julen, man ser fram emot det men man stressar så mkt för att det ska bli bra, så när det är över är det ganska skönt.
Som sagt det är tur att man inte planerar för såna här fester varje år.

Jag har varit otroligt trött i helgen, tror jag oroar mig för mkt för allt som är på gång. Därför är det skönt när Jean banan är här ibland, då kan jag slappna av och bråka, fisa, rapa och bara vara som jag vill. Haha. Fast det är jag nog rätt så mkt ändå.

Nej vet ni, jag tänkte lägga undan datorn och spela lite tv-spel faktiskt. Kingdom Hearts :D nörd!
Kanske dags att skaffa något mer än nintendo och ps2, men det jag gillar, det kan jag allt om :D Hahah.

Imorgon blir det att boka biljetter till Breaking Dawn! Det ni små barn, blir bara pricken över i:et!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: