skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 4 november

Kategori: Allmänt

Han ska alltså visa ett Twilight Maraton i ängelholm också.
Men jag har filmerna hemma, för lite tid och för lite pengar att gå och se dom på bio igen, än om det hade varit häftigt. Men vi vanliga arbetare för vänta till bara en film visas :)

Jag har suttit och kollat in en massa klipp nu, och det är så AWESOME!
Nörden i mig skriker efter mer och jag kan inte vänta tills vi får se filmen. Det kommer att bli såååå bra!

Var ute och åt med "björken" igår. Det var väldigt trevligt, men det är fan tur att man inte äter ute ofta, för det kostar att ligga på topp.
Var i lund i onsdags, hade en riktigt bra dag. Men jag gjorde av med lite för mkt pengar, men jag köpte ju faktiskt mina första julklappar. Ohherreminget! Snacka om att paniken flåsar mig i nacken.
Jag säger bara en sak, det är en jäkla tur att man inte planerar fester varje år.
Jag klarar nog inte riktigt av stressen det framkallar, eller att man inte ska vara alla människor till lags, att inte alla ska vara nöjda, för då kanske jag måste ändra så att alla får det dom vill ha.

Men det är omöjligt att vara alla till lags! Å andra sidan är det min fest, så passar inte vissa saker till folk, då får dom låta bli att äta, eller åka hem tidigare eller what ever. Jag menar inte att låta negativ, men när man inser hur mkt olika alla tänker och tycker, det ger mig magsår, just för jag vill vara alla till lags! Men det gåååår inte Bella!
Nu får jag ta det som det kommer och helt enkelt hoppas på att alla blir så nöjda som dom kan bli.

Men nog är det upprörande hur jobbigt det ska vara att bestämma hur saker och ting ska vara, när det faktiskt är ens egen fest? Ja nu svamlar jag, as always.

I'm not selling out, I'm buying in

I will not be forgotten / This it my time to shine
I've got the scars to prove it / Only the strong survive
I'm not afraid of dying / Everyone has their time
Life never favored weakness / Welcome to the pride


Det är kärlek i så stora doser att man nästan får ont i hjärtat.
På tal om kärlek, igår dagdrömde jag för mig själv när jag städade.

Då hade Asma lyckats ta sig fram till Anders Fridén på In Flames spelning när jag har min fest.
Lyckats övertala honom att dom skulle ringa och säga grattis till mig.
<3 :D :D :D

Det är som sagt det jag dagdrömmer om när jag städar, när det inte gäller vem som står högst på mordlistan för tillfället och lite så!

Nej, om jag skulle ligga kvar i sängen, njuta av kärleken och läsa lite?
På måndag ska jag "plåga" mitt lilla monster med vaccinering. Min stackars lilla kille!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: