skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 18 november

Kategori: Allmänt

Okej, andas.

Jag kan inte hjälpa att jag är skitnervös inför imorgon. Jag kan bara räkna upp allt som kan gå fel i huvudet, men inte det som kommer gå rätt. Dumt. Och så har jag blivit förkyld igen. Ont i halsen, snuvig och lite hosta. Nåja, vad vore livet utan.... livet?!

Jag har en jäkla klåda i mina handflator. Skit jobbigt, och jag får nog gå iväg med mitt finger och mitt "hårfäste". Mitt eksem på fingret läker aldrig och jag flagnar i pannan.

Ja, som sagt och där till kommer allt som kan gå fel imorgon. Jag har aldrig varit nervös för något sånt här innan, det är ju bara en fest med människor jag känner. Så ja.

Jag har iallafall handlat allt som behövs, packat bilen med allt utom maten, som tas ner imorgon. Älskade Jean har hjälpt mig att baka 8 kladdkakor idag. <3 Hon är duktig min lillasyster.
Imorgon kommer Jenny tidigt och hjälper mig nere i roddklubben. Och sen drar vi hem och gör oss i ordning och sen var det igång alltså.
Ja vad fan, det kommer gå bra. Men jag har nog stressat upp mig så mkt att jag gjort mig själv sjuk. Dumt Bella, dumt.
Men det är en jävla tur att man har släkt och vänner som hjälper en. Annars hade jag fått servera filmjölk och vatten imorgon. så om jag glömmer säga det imorgon, så ett speciellt tack till Jean och Jenny! Ni är guldvärda!

Breaking Dawn i onsdags. Vad ska jag säga?! Jag planerar redan ett återbesök nästa vecka :D
Filmen var så jäkla bra, och jag är sjukt nöjd med hur dom fått till det. Den slutade precis som jag tänkt (nej idag ska jag inte spoila något) och fortsättningen kommer bli grym. Men det är surt att man ska vänta ett år nu bara. Speciellt när man dessutom vet att filmen redan är färdig inspelad. Skit ihop. Eclipse är fortfarande min favorit bok, och jag hade väldigt svårt för Breaking Dawn när jag läste den, men som film. Superb!
Man ser verkligen utveckling på allt och alla skådisarna också. Bra bra.

Jaha, om jag nu ska kolla färdigt på idol. Se till så allt som ska med imorgon är framme.
Och sen ska jag slappna av med en skräckis. Jag har bara svårt att bestämma mig för om det blir Brainscan, Dog Soldiers eller Ginger Snaps.

(önska mig lycka till imorgon......)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: