skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 15 maj

Kategori: Allmänt

Jag är otroligt trött. Sömnen börjar bråka med mig igen, när man äntligen känner sig som en människa igen.
Råkade dock somna en stund precis, på sådär 10 min, hade hörlurarna på, så det blev ganska obekvämt och mina armar har liksom domnat bort.
Jaha.

Nu är då helgen över, och jag mår som sagt bättre. Huvudet har jag ont i än, men är nästan helt "snor-fri" nu. Och det ska bli skönt att komma ut lite igen. Jag börjar blir lite rastlös. Jag älskar min lägenhet, men efter en vecka inom dess väggar blir man ändå lite trött på det. Och Troll är nog trött på mig nu också. Och på min syster :)

Åh, jag tackar min lyckliga stjärna, för att dom skickade henne till mig. Jag... vet inte vad jag ska säga.
Hon kom upp igår, vi hade bestämt att kolla mellon tillsammans. Självklart började regnar när hon cyklade upp, så hon kom upp som en dränkt katt, min lilla syster.
Vi satt och mös framför tv, hejdade på Erik och danmark. Men sen vet vi inte riktigt vad som hände. Azerbaijan vann ju. Fattade inte alls hur det gick till, och sen retade det mig att italien gick om sverige.
Men skitsamma, vi kom trea. Men hade dom haft Nettan med, hade det gått annorlunda, jag lovar! Hon blev galen! Helt underbart!
Jag och min dysfunktionella familj :)

Sitter och kollar Fenomen nu dessutom, och Uri gissade förra veckan vem som skulle vinna mellon, ska bli spännande att se sen, vad han skrivit.

I morse, vaknade jag dock, återigen till min underbara syster. Ni ska veta att hon pratar något otroligt, OTROLIGT mkt i sömnen. Jag kommer inte på något annat exempel nu, men imorse var det över det vanliga. Jag vaknar av att hon verkligen ropa: "Hallå!" Man blir ju skit irriterad på sånt. Och jag tror alltid att hon är vaken när hon pratar. Så jag svarade liksom: "Jaaaaaa....." Och nu ser vi hur skadade vi är av dagens samhälle, för till svar fick jag: "Nej hon har ingen mottagning"

Ni förstår säker hur kul detta är kl.... ja jätte tidigt på morgonen.
Sen att min syster oftast vet hur hon ska få mig att må bra, och nu gör hon det även i sömnen :)

Jaha, jag känner att det blev en massa flum nu. Kollar ju tv samtidigt. Och det är ju hockey också. Så vi får väl hoppas att Sverige vinner något denna helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: