skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 25 maj

Kategori: Allmänt

Det känns som om någon "klämmer ihop" mitt bröst. Som om någon står med armarna bakom mig och trycket ihop mig och samtidigt står någon på mitt bröst. Det gör ont. Precis som om någon försöker trycka ihop mina revben. Det gör mest ont på kvällarna, men det har börjat komma nu på dagen också.

Underligt. Och jag tror inte det beror på magkatarr, eftersom jag tagit min tablett. Någon som vet?

Nu har jag tagit ett stort beslut... Jag ger min storebror bilen. Jag orkar inte betala för en bil som jag ändå inte kan köra. Och eftersom det ändå är han som lagt ner allt arbete på den, kan jag lika gärna ge honom den, så kan han laga den och sälja den för en billig peng eller något. Så sparar jag till en annan istället. Jag har ju faktiskt Ulrik såg länge (min ärligt stulna cykel. Ja, jag stal den av Jim, var han sen fick den, inte mitt problem. Så ärligt stulen) Han fungerar ju faktiskt ganska bra.
Åh vad jag hade velat vinna pengar, så jag kunde köpa en c30, jaaa mina vänner. Jag ska fortfarande äga en, iallafall någon gång, i mitt liv.

Nu har jag fixat med räkningarna. Och jag är så trött idag att det känns som om huvudet snurrar men kroppen står stil. En Linda Blair i exorcisten typ..

Nej helt allvarligt. Jag borde sortera min tvätt, ta något att äta och uppdatera min i True Blood serien. Fick hem säsong tre nu, men jag känner att jag halkat efter, så jag får kolla dom andra två först :D Inte så att jag lider precis :D

Nej, dagens bästa är Petra! Jag tycker verkligen om dig raring!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: