skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 11 maj

Kategori: Allmänt

Jag sitter fortfarande och snorar. Och dåligt mår jag. Jag förstår inte hur man kan bli så trött i kroppen bara av att sitta upp.
Och ursäkta mig nu men... Hur mkt snor kan en människa ha egentligen?! Jag har gjort av med 2 paket, stora då alltså, såna med tio st. i ett paket. Alltså tjugo förpackningar med tio näsdukar i varje sen igår. Eller ja, sen i måndags kväll. Vilket som är det sjukt. Kan inte minnas när jag var så förkyld sist. Och det gör ont. Peppar, peppar, så har jag inte så mkt hosta, men det kanske kommer det med. Är ju som sagt hemma från jobb också. Man kan inte jobba i en tillstånd som detta. Till och med Troll börjar bli trött och rädd för mig. Sitter i soffan med min papperskorg, näsdukar och halstabletter. Men nu sover han. Han passar på nu, innan satan kommer ut rinnandes ur näsan på mig.

Bokade biljetter till Pirates igår :D Yaay! Hånk i 3D. Sånt gillar vi. Har suttit och spelat lite tv-spel nu, måste ju fördriva tiden med något, men fick frispel då jag dog hela tiden. Dumma Resident Evil.
Borde nog titta på film, bara ligga ner, för det känns som om mitt huvud ska implodera när jag sitter för länge. Känner för något jobbigt. Stephen Kings Det kanske... Eller Petsematary. Ja vi får se, eller också snora till en barn film. Hitta Nemo var det ju jävligt längesen jag såg. Och efter Thor i helgen, är jag lite sugen på Valhalla också.

Jag måste bara få fortsätta klaga lite, lite till. Såg ni mello igår? Där var ju inte precis någon favorit, eller jo, finland gillade jag. Ungern var okej. Men snälla, ryssland?!?! Det jävla fånet kan ta sina fula byxor och sjunga någon annanstans. Huh. Han var fasen läskig. Sen, ja, alla vet att jag gillar rock/metal och allt som är tungt, men det finns ju också gränser för hur dåligt det får vara. Bara för att man är stenhård och skit tuff många ggr, så gäller det för bövelen att du kan sjunga. Och hur det gick till när Georgien (?) gick vidare med sin "tuffa" låt, det har gått förbi mig. Hon kunde ju inte sjunga!!! Instrumenten gör mkt, men om man inte har en sångare som kan sjunga, så är man förlorad. Eller inte, dom gick ju vidare. Åh nu ska man våndas med att behöva se det igen på lördag. Och jag håller för finland då!

Nej nu har jag gnällt en massa. Men jag mår dåligt, och tänker bara på hur mkt pengar man blir av med, för att man är sjuk. Dumma, dumma förkylning!
Jag funderar på om jag ska steka några fiskpinnar, vilket känns onödigt, då ingenting smakar. Läskigt, att tugga, men itne veta vad det smakar.

Nej, ett bad och kanske en stor kopp te sen, så får vi se hur det blir med resten av veckan.
På fredag åker mamma och co till London. Måste ner och lämna pengarna till henne. Jag får springa in och springa ut för att inte smita henne! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: