skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Long time, no see

Kategori: Allmänt

I'm back!!!!
Och jag är snorigare än någonsin.. Typiskt att det skulle drabba mig nu. Nåja, bättre sent än aldrig, right?!
Så hur har alla haft det där ute?

För att göra en lång historia kort, min gamla dator is no more! Det är därför som jag varit frånvarande. Har varit utan dator sen strax innan påsk. Den gamla har gått hädan, så nu sitter jag här med en ny dator. Hämtade den idag och det har tagit mig ett tag att hitta allt som man hade och att lägga över allt på den nya. Nåja, det blir nog bra det med.
Tänker inte dra in er i allt som hänt de senaste tre veckorna (även om det inte är så mkt) utan drar en snabb resumé.
Varit en runda Lund med Ted, väldigt trevligt. Bio två ggr, Red Riding Hood med Cindy. Vi vet inte riktigt vad vi skulle tycka om den, men det krävs nog att man ser den mer än en gång (iallafall min åsikt) Och jag har hittat nytt ögon godis :D Shiloh Fernandez. Naminam! Bio nr 2: Thor med Ted. Vad är liksom inte bra med asatron? Skit bra, jag gillade den riktigt mkt. Också granna pågar att titta på.

Har varit på marknad med Cindy, Tanja och Pernilla, i hbg. Åkte karusell med Tanja (dom där magen och tuttarna fick plats i iallafall) Träffat Cindy en del för övrigt, hon har ju köpt ny bil.
Vilket jag också hoppas göra snart. Bilen dog i fredags, eller ja, den stod och hackade. Men den startade inte, så jag fick parkera på Statoil, så storebror fick hjälpa mig att bogsera hem den igår. Han sa att det var fel på något "relä" eller en säkring, så han ska köpa en ny, och så får vi se sen. Jag är reda att skrota skiten annars. Jenny och Jim kände till ett ställe i skogen, där man köpa bättre beg. cyklar. Så jag ska försöka göra det. Kan ju behövas i vilket fall som helst ändå så :)

Nej, annars har det nog inte hänt så mkt. Åt grillat i lördags, första gången för mig i år. Drack vin, vilket också är första gången i år för mig (första gången på en lång tid) Sov hos Jenny och Jim och mös i deras trädgård igår morse. Jag får nog skaffa mig ett hus på landet.

Nej, det är fortfarande en del arbete med den nya datorn och jag måste försöka ta mig något att äta, även om det inte smakar något. Så tyck nu lite synd om mig!
Så hörs vi snart igen, det kommer inte gå tre veckor igen (om jag inte mot förmodan har sönder den nya!!!)

En snorig kram till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: