skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 13 maj

Kategori: Allmänt

Jag har kommit ur mitt "zombie-tillstånd", litegrann iallafall. Huvudet värker fortfarande och kroppen också. Näsan rinner kanske inte så mkt, nu känns det mer som om det bara är konstant stopp. Åh herre min get!!! (kommer hon någonsin sluta klaga?!? Svar: NEJ)
Kände att jag fick bli hemma i helgen också. Det går ju inte att jobba när man blir andfådd av att bara gå på toaletten.
Jäkla tur var det väl då, att Ann-Ch. messade mig idag. Hon ville kolla hur det var med mig. Sa som det var, ont, förmodligen århundradets förkylning. Då visade det sig, att personen jag sjukanmält mig till igår, inte hade sagt något, till någon alls! Så dom trodde ju att jag skulle komma. Jäkla tur att hon messade, annars hade dom varit en personal kort i e.m. Lagom roligt att försöka fixa in någon då.
Nej och själv bara retar jag mig på hur kass man kan blir, och hur mkt pengar man går miste om. Huh.

(och då jag nu också insåg, att jag beställt en massa grejer för dyra pengar denna månaden.... igen)

Mello igår. Haha, har två grejer jag måste säga, eller ja, 4 då. Det första var, nu kommer jag inte ihåg vilket land det var, men hon med handen?!?! WTF!! Hon gjorde samma grej med handen hela tiden. Antagligen var det därför hon inte gick vidare, hon förblindade folk med handen, så man hörde inte hennes låt.
Sen, Irland. As kul killar, verkligen. Dom såg ut precis som barn, som har såna axel puffar när man ska lära sig simma. Jag kunde inte sluta skratta, jag tyckte det var hysteriskt!
Breakdancen var über cool! Jag vill också kunna :/
Jag röstade iallafall på mitt halva "moder-land", hehe (moder land, mamma är ju faktiskt därifrån) Danmark. Mysig låt.

Nej, jag har huvudvärk så det förmodligen känns till kina. Panodil och skit hjälper inte, och dricka en massa, det gör jag. Och rastlös är jag. Jag får sätta igång en film helt enkelt.

Gick igenom lite lådor igår, men saker som jag inte använder och som bara ligger nerpackade. Hittade gamla skolkataloger. Hur kul som helst. Hälften hade man glömt, och man har fått nya vänner på vägen. Och Petra, du måste ha varit världens sötaste 9 åring :D
Jag älskar nostalgi!

Då håller vi tummarna för Saade imorgon, och så får vi se om min syster kommer hit ikväll (mest för badkaret skulle som vanligt) men jag ska tvinga henne att ta hand om mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: