skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 24 mars

Kategori: Allmänt

Stort Grattis på födelsedagen Jenny! (vet inte ens om hon läser här, men wtf! Jag har iallafall messat henne också :D )

Jaha, då har man precis sett till så räkningarna blir betalda också. Men jag är ändå lite upprörd (märk skitförbannad) Jag får ingen lön från halmstad imorgon....???? Jag har försökt kontakta min kontakt där, och hon ringer inte tillbaka. Hon lämnade bara ett meddelande på min telefon att enligt henne hade jag inte skicka in någon lönerapport sen i dec?!? Ehum, men jag har ju fått betalt, så helt fel har det ju inte varit. Men nu har hon precis tagit över, då min andra kontakt är tjänsteledig. Men åhh! Varför ska det börja bråka nu för?!?

Ringde idag, men hon var borta hela dagen, pratade in en meddelande till henne (igen) och hoppas på att få tag på henne imorgon. Varför ska det börja dumma sig nu liksom? Det har ju funkat i ett helt år innan detta.
Nåja, vi ska nog få rätsida på det, men surt om dom slarvat bort mina papper eller någon liknande.

Idag har jag varit duktig. Man skulle kunna tro att jag julstädad. Har rensat i lådor och torkat av i dom också. Så nu är här rent och fint igen! Tills imorgon ungefär :)

Mådde inte alls bra igår, vet inte om det är någon förkylning som bråkar med mig. Men råkade somna, utan att ha tagit sömntabletten, natten till igår (jag vet hur dumt det låter), men när jag sen vaknade halv 2 var den natten körd för mig. Så jag var alldeles kallsvettig och mådde illa på jobb igår. Men som tur är, har man bra arbetskamrater, som byter med en, när dom ser att man inte mår bra. Så det blev en lugn kväll sen. Men för att vara säker på att få sova ordentligt, vilket jag inte gjort på 3 nätter innan, så tog jag en sömntab. (jag brukar annars bara ta dom de gånger jag vet att jag ska upp tidigt och är beroende av min sömn) Och när jag sitter och läser för mig själv, och pillan början verka, så på något vis "lurar" man sig själv att tro att man inte ensam. Så jag satt och läste högt och pratade med mig själv igår, kl halv 11 på kvällen. Jag försökte "hjälpa" dom jag läste om och tyckte att dom var korkade när dom inte gjort som jag sa.
Har förmodligen ätit något också. Vilket jag inte riktigt har något minne av. Jag minns att jag tog en korv, men att jag sen la in den andra i kylskåpet. Men den var borta imorse, och istället hade jag senap i bokhyllan?!? Jag kanske minns det, men jag ska inte säga för mkt :P

Herre min get, som sagt, humorn är låg.

Nej, jag hade tänkt göra en helkroppsrenovering men jag orkar verkligen inte ikväll. Men duscha ska jag, och sen ska jag krypa ner under mina rena lakan! För imorgon är det jobb igen, och sen ska skafferiet tvunget fyllas på!

Pussen, kramen, klappen!

Kommentarer

  • Louise säger:

    "helkroppsrenovering" är det ditt, mitt och Beccas uttryck tro? ;) puss och kram

    2011-03-25 | 14:41:35

Kommentera inlägget här: