skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 20 mars

Kategori: Allmänt

God kväll, mina kära läsare.

Här sitter jag och snorar och mår illa. Har känt mig, "sjuk" varje kväll nu. Mår illa och det bränner innanför ögonen och man känner sig allmänt hängig. Inget bra alls. Bara jag inte blir sjuk på riktigt så får jag nog stå ut.
Haha, och att jag snorar, det beror nog på den där "näs-inhalatorn" hos min lillsyster igår. Ni vet sån där, istället för nässpray, så hade man en sån "mentol-inhalator" till näsan. Dom finns inte här längre, men min bror hittade några i Thailand till henne. Man fick alltid dra in som fasen med dom svenska, så jag gjorde det nu också. Och jag lovar att jag blev halvt ansikts-förlamad. Den var SKIT SKARP! Nettan, mamma, Carina och Lasse bara skrattade åt mig, när jag sprang runt där och skrek hur ont jag hade i näsan. Mina stackars slemhinnor blir nog aldrig sig själv igen...
Så, tror det satte igång min näsa istället, haha.

Annars är saker och ting som det brukar. Jag läser mkt nu. En nu bok igen, Släktet. Också om vampyrer (nähäää), men inte den där söta sorten, detta är elaka, döda människor och dricka deras blod sorten :D Har lyckats hitta tvåan också, (det är en serie på tre böcker) men jag kan inte hitta någon information om när, var och hur den tredje kommer ut. Nåja, vi tar det som det kommer.
Det har inte hänt så mkt annars. Jo, storebror kom ju hem :D Och jag fick en god parfym! Och han fick en "rasta-man" vododocka av mig :D Haha. Noll humor, jag vet.

Lillasyster blev 19 igår. Herre min get. Nu har mamma snart inga tonårsbarn kvar. Även om familjen Friman oftast beter sig som om vi vore 12.
Mamma sa här om dagen:
"Nu måste Matte komma hem snart, innan det blir en härdsmälta och läcker ut en massa saker från kärnkraftverken i Japan.
(det är visserligen en 400 mil emellan Japan och Thailand, men min mamma är nervöst lagd)
Då svarar jag:
"Då kommer han hem med en jäkla utstrålning!!"

Ni fattar hur låg humorn är alltså? :P

Frida, jag har inte sett Dead Set. Vad är det för något? Död är ju alltid intressant :P

Sitter och tittar på Världens bästa hotell på kanal 3. Jag skulle lätt vilja bo där. Dom är för söta!

Nej, jag ska inte ta upp er tid. Jag ska lägga in mitt sommarschema, se om jag får igång itunes och min ipod som krånglar, och bara allmänt, söka lite sympati för jag mår lite dåligt! ^^
Hur är det med er därute kids?

Puss!

(ps, jag får väl göra lite smygreklam för pappa, www.ronnyfriman.com)

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Dead Set är en tv-serie på 8 delar.

    En miniserie om hur en zombie-epidemi bryter ut i Storbritannien mitt under inspelningen av ett avsnitt av Big Brother. Personal och deltagare från programmet blir strandsatta i Big Brother-huset medan resten av världen går under utanför.

    2011-03-20 | 20:17:09
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: