skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 2 mars

Kategori: Allmänt

Jösses, nu är det mars också. Huh, tiden går för fort ibland.
Och min dator är seeeeg. Huh, jävla vista. Åter igen. Bläää!

Jag lyckades få tag på en ny mobil i måndags. Fick köra till väla med lillasyster igen. Haha, nåja, det funkar. Jag har ju inte precis någon annan telefon att nås på. Jo, en banantelefon har jag ju. Men inget abonnemang på hemtelefon, så det hjälper inte så mkt...

Idag gjorde jag ju bort mig.. Vadå, skulle det vara ovanligt?!?! :D Men vad fan, kan någon skratta på min bekostnad så varsågod.. Skulle handla på vägen hem efter jobb. Ringde och kollar med banken, så allt stämmer. Då inser jag, att tanten i luren säger att jag bara 200 kr på konto. Men vänta nu här, igår var där 1600?!?! Och jag tankade och tog ut lite pengar, vilket borde gjort att där borde vara 1200 kr kvar.  Vad hände med tusenlappen?!?! Oh herre min get!
Min lillasysters kort har precis blivit skimmat, så jag blev ju klart nervös över att det skulle ha hänt något med mitt. Ringer lillasyster, bara för att liksom. Kommer fram till att jag nog ska köra ner till banken och kolla. På väg ner, blir jag stoppade av polisen vid rönne. Ingen fara!!!! Nej pappa, jag blev inte av med körkortet. Dom hade bältes kontroll, och duktig som jag alltid är, kör jag alltid med bälte. Men nog fan blir man nervös ändå. Där kommer jag med min självmordsbenägna bil och man vet aldrig vad dom säger.
Iallafall sticker in på banken, får hjälp, men tjejen ser ingen konstigt på mitt konto. Hmm? Men där fattas ju 1000 kr. Då inser vi mitt fel! Nettan lånade 1300 av mig i måndags, men det har konstigt nog inte registrerats förrän som igår, och jag trodde jag tagit det från ett annat konto.
Alltså, allt var mitt eget fel, så hade jag bara kollat upp det ordentligt, så hade jag inte behövt stressa upp mig. Tjejen på banken, måste trott att jag var störd som störtar in där: "Jag tror mitt kort blivit skimmat" Det pinsamma sen är ju att man alltid ska bortförklara sig. "Jo men min lillsysters kort har precis blivit skimmat, och en kompis till henne. Så jag drog förhastade slutsatser du vet... Hehe, eeehehe".

Jaja, nu är det lugnt iallafall. Sitter mest och fryser här hemma. Har precis gått igenom 2 STORA säckar med kläder från Jenny. Där var en del jag kunde ha, men också, mkt jag inte kunde ha. Nej vet ni, detta suger. Jag måste ta tag i mitt liv.. Imorgon... Haha! Äsh, jag vet inte vad jag ska jag säga.

Igår var jag iallafall en runda hos Jim och Jenny. Pratade skit, hon klippte mina toppar och vi rensade som sagt henne garderob. Sen träffade jag Cindy och får låna lite böcker. Idag har det varit jobb. Och nu är jag trött. Sitter i en nostalgitripp och lyssnar på Dune. Hahah.

Jag fick hem mina Keyblade smycken idag :D :D :D :D
Messade Cindy och berättade:

"Haha, jag fick hem mina Keyblade med posten idag :D "
"Ett stort Grattis. Vilken ska du bära först?"
"Tack det känns bra. Tror inte jag kommer bära dom som smycke, mer kul att ha liksom, haha"
"Om du varit kille så hade nog prylbög passat. Men du kan få vara Drottning över allt onödigt skit istället"
"Det låter som en underbar titel. Passar perfekt"
"Haha, den är din"

Jag gillar att vara omtyckt för den jag är :D

Nej, om jag skulle läsa lite kanske. Jag är lite sugen på film också, men jag vet inte vad. Det är både på gott och ont att ha över 300 filmer att välja mellan :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: