skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 7 mars

Kategori: Allmänt

Jag ska börja med, att jag egentligen inte har något att skriva. Det händer inte tillräckligt mkt i mitt liv, för att jag ska har något att skriva om.
För det andra, om ni inte vill läsa om mitt miserabla liv, mina problem, mina beroenden, och hur negativ jag egentligen är, då är ni på fel plats.
Så, då har jag det sagt.

Jag är på dåligt humör, för jag ont i mina ögon, mitt ansikte stramar och mina öron är torra och kliar. Jag får gå till min läkare och kolla om han har något åt mig. Och jag behöver sömntabletter. För denna sommar, kommer inte att bli lätt.

Jag väntar hem en massa saker som jag köpt, men tydligen har ingen bråttom med att posta sakerna.

Vi har ställt in resan. Eller ja den blev ju inställd ändå, men vi valde att ta den senare, eftersom Jenny fått nytt jobb och Sandra hade bekymmer med bilen. Det första är ju skit kul, att Sandras bil inte funkar, är kanske inte så bra. Men det är ungefär som med min bil. Självmordsbenägen som den är. Och jag behöver också en ny bil. Och frågan är hur länge min hud pallar detta också. Jag kommer skala av den... Så den resan sparar vi. Så får vi se om vi åker till sensommaren istället. Och jag tar tillbaka mina semester dagar.

Insåg att jag suttit i telefon nu i en timme, så här hände det inte mkt. Nej, ni förstår vilket liv jag har? Jag lyckades till och med somna en halvtimme i badet imorse. Lite jobbigt när man inser att vattnet är kallt bara.

Alltså, för att svara på din fråga..
Min dator är igång, ungefär lika ofta som jag bloggar. Vilket vill mena med, ungefär 2-3 gånger i veckan, om ens det.
Jag skriver hellre 2 långa, än 15 korta, för jag skulle själv aldrig läsa om någon gjorde det.
Och du Frida, där är ingen som tvingar dig att läsa...

Nej, på torsdag blir det loppis med Jenny. Och på onsdag tror jag att jag får gå till min läkare. Men ikväll, ska jag läsa och förhoppningsvis kan jag sova inatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: