skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 28 mars

Kategori: Allmänt

Så, helgen kom och gick. Och nu är det sommartid till och med.
Man blir lika förvånad varje år man ändrar, för det blir ju så ljust allting. Och vi vet ju alla att jag gillar vintern, allt utom snön och det skitet. Men våren är härlig den också.

Jag måste börja med att tacka Nina för tipset om kommande film sidan! Det är ju lite pinsamt att påstå att man älskar film, men inte vet vad som kommer härnäst :P
Så nu har jag mer koll på läget. Och unnade därför mig själv att betälla hem 5 nya filmer :D
xXx, Rainman, En djävulsk romans, Gone in 60 seconds och Gilpert Grape.
Nöje eller hur?! Me like :D Men så blev jag lite parfym sugen också.. Jag tror jag har problem, vill inte påstå att jag är en "shopoholic" men en "knarko-filmo" isfåfall.. Som Nina sa, filmer är mina "skor".
På tal om film, såg I am number Four i lördags. Den rekommenderas. Jag tyckte den var skit bra, vad alla tidningar mm än sagt om den. Men å andra sidan har jag och mina vänner en tendens att älska de filmer som blir sågade!

Och jag insåg just, att min ipod bråkar, antingen det eller datorn, men det vore inget nytt med den iallafall. Så jag kanske får införskaffa en ny mp3:a?

(nej just det, du var ingen shopoholic) Äsh, man lever bara en gång.

Haha, tittade på Törnrosa igår, eller förgår(?!). Det var ju ens dröm att bli som Aurora när man var barn, men med facit i hand nu, är jag nog mer som den blå fen, Magdalena. Rund, envis, dum och lite bitter. Haha. Underbart!

Fick tag på min kontakt i Halmstad idag, så nu har rett ut det lilla misståndet angående min lön. Det visade sig, (som vanligt) att det var jag som skrivit fel, fast utan att veta om att jag gjort fel, så hon hittade mitt brev nu, och så skulle hon försöka lösa det så fort som möjligt till mig. Herre min get! Detta är ju just varför jag aldrig skulle klara av att sitta som chef, eller vad man nu är, där man sitter som hon. Ja, skit samma.

Annars är läget lugnt. Min sömn ställer till det enormt för mig. Nu har det börjar hacka även med sömntab :S Ja, jag får ha en dag i veckan sen, där jag tar igen min sömn, en "sömndag". Bara det att det inte skulle funka för mig, eftersom jag har svårt att sova på dagarna.

Nej, en liten update bara. Nu återgår livet till det normala imorgon!
Pussen, kramen, klappen!

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Jag vill vara den rosa fen. Det är hon som är så kontrollerande va? :P



    Förresten, filmtips:

    The King's Speech & Veronika Decides to Die

    2011-03-29 | 12:06:41
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: