skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 9 juni

Kategori: Allmänt

Där är verkligen så mkt jag borde göra. Men jag är så otroligt trött.

Sitter och lyssnar på Dead by April och tänker på Twilight. Lyssnade på dom när jag läste böckerna, och kan verkligen minnas alla känslor och allt jag läste precis till dom olika låtarna. Och hela det albumet passar in på böckerna. Hm.. Jo.

Student imorgon. Och det kommer verkligen bli skönt när det är över. Det känns som om jag inte kunnat tänka på något annat den senaste tiden. Men jag minns själv hur det var. Och jag unnar verkligen lillasyster det. Hon har kämpat som ingen annan jag känner för att nå dit hon är idag. Min lilla Jean :)

Alltså, jag borde gå in och bad, raka benen, vässa kajal pennan (WHAT!??!!?), ta fram kläderna till imorgon, rensa kattlådan och egentligen dammsuga, men det känns som om det är lite sent nu. Och bädda sängen. Men jag orkar verkligen inte. Har varit full rulle hela veckan som sagt, och imorgon blir det minst lika stressigt, så egentligen är det korkat att inte ta tag i det nu.
Min far var här i natt, då min bror haft otur i sin lägenhet.
Det var.... en upplevelse :) Haha. Men kändes dumt att inte erbjuda när jag ändå ränner runt i hans bil nu.

Skattepengarna har kommit :D Och jag har tittat in en Polo som jag eventuellt vill ha. Ska kolla om Matte eller kanske pappa har tid att åka med mig, om den finns kvar, och se om det är värt att lägga pengarna på.

Jaha, men istället för att hänga här och skrika med Dead by April, borde jag nog göra någon av ovan nämnda. Men å andra sidan.....

 

 

 

(dessa bjuder jag på, det är trots allt 6 år sedan jag tog studenten imorgon!)

 

En gång ska du vara en av dem som levde för längesedan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: