skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 30 juni

Kategori: Allmänt

Fy fan vad jag är bra!
Katten säger det ju inte, så jag får säga det själv :)

Nu har jag städat, tvättat, ska snart ner och hämta tvätten och ätit nypotatis :D
Så helt värdelös är man ju inte :)

Transformers 3 igår, riktigt riktigt bra. Och den nya tjejen, Rosie Huntington-Whiteley, var riktigt duktig, och då ska det ändå tilläggas att Megan Fox lätt är världens snyggaste! Men inte vidare smart i sina uttalanden. Men det får ju bli hennes problem, jag kan glo på henne ändå :)

Nu hoppas jag att där inte kommer en fortsättning bara, för det skulle förstöra en massa. Mjao.

Snart är det Harry Potter också :D Det ser vi också fram emot. Sista filmen, shit. Vart har tiden tagit vägen!?!?!
Och jag har en hel hög med filmer att kolla här hemma med. Och jag måste planera om min bokhylla, för snart får jag inte plats med filmerna. Jisses, vilket problem va?!? ;)

Sommarfest hos Berntsen's på lördag. Ska se hur det ser ut med syskonskaran min, hur många som ska med. Min lillebror var snäll och informerade mig i morse, KVART ÖVER FYRA! att han ville med. Ehum, sen blev hela morgonen lite svamlig efter det.

Min lilla räka (bilen) går som en klocka. Har lite skönhetsfläckar som måste fixas till, men annars är det bra. Måste kolla upp min försäkring också. Popppppers!

Nej, om jag skulle ner och hämta tvätten, duscha och lägga mig mellan rena lakan. Nu har jag ju lagt undan täcket igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: