skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 23 juni

Kategori: Allmänt

Men glad midsommar då!

Jag är jätte trött. Har mer eller mindre suttit i bil hela dagen. Och idag köpte jag min bil :D


Jag trivs bra i pappa/Mattes bil, så det fick bli en liknande. Och jag är nöjd. Där är litegrann som måste fixas, men inte värre än att det går att lösa. Bror min sa att min bil har potential :D det ni!

Och nu är jag fattig igen. Så vi får se hur det går :)
Äsh, det ska nog fixa sig.

Jag borde gå och bada, fast risken är överhängande att jag somnar i badet, så jag kanske bara får ta en dusch.
Sen fick jag ju precis hem en massa filmer att titta på, närmare bestämt 5 stycken och sen har jag ytterligare 3 nya här hemma att se.
Nåja, midsommar imorgon, jobba i helgen, och på söndag skulle Nina komma hit och vi ska kolla Transformers 2, nu inför nästa vecka :D
Idag har varit en bra dag!

Tack för hjälpen pappa!

Kommentarer

  • Ann-Charlotte säger:

    Hallå kära du!!

    Grattis till nya bilen! :) då kanske man får se dig häruppe på "åsen" nån dag? ;)

    Ha det nu så bra vännen så ses vi igen v30!! Nu e det ju semester :):):)

    Kram

    2011-06-24 | 00:35:08

Kommentera inlägget här: