skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 2 juni

Kategori: Allmänt

Det kryper i hela kroppen. Det känns som om någon sitter och drar naglar mot en griffeltavla i mitt huvud.

Det har varit en jobbig tid.
Jag har jobbat massor, men nu är jag snart lite ledig framöver. 20 års kalas på lördag, träffa Ted på söndag och nästa vecka är det student.

Jag insåg igår, att jag bott här i 2 år redan. Känns som om detta året gått ännu fortare än det förra. Som vanligt har jag egentligen inte mkt att säga. Har tagit igen mig i True Blood nu, är inne på säsong 3 (har alltså kollat dom två första för att ha koll på läget) Så är inne i mitten på s. 3 som sagt.
Vet inte vad jag gjort med min höger hand. Har haft ont i den länge. Vilket ändå har sått ett frö om möjligt reumatism?! Fick köpa ett nytt hand stöd. Kostar för jösse namn 250 kr! Jisses, det är dyrt att bli dålig..

Nej jag är inne i en riktigt dålig period. Och det känns som om jag verkligen måste ta tag i det snart. Men jag är en typisk människa ala "mycket snack, lite verkstad"
Jag har fått ställa in mina playdates flera gånger nu för minnet sviker mig, massivt. Eller också är det bara det är tankarna helt enkelt är inne på annat spår.
Tss, if walls could talk, min vänner...

Is this what you wanted to be
Alone standing by yourself
Is this all you wanted to be
Or was that a cry for help
By yourself, by yourself, by yourself

Is this what you wanted to be
Alone standing by yourself
Is this all you wanted to be
Or was that a cry for help!

It's stranger than fiction
How you've decayed
It must be so lonely
Lost within your ways

Kommentarer


Kommentera inlägget här: