skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 7 juni

Kategori: Allmänt

Det jag kommer berätta nu, är en aning pinsamt... Eller nej, det är nog jävligt pinsamt, men man måste få bjuda på sig själv ibland...

Jag älskar när det åska och blixtrar och allt vad som händer i luften. Jag tom gillar doften av det..
Igår jobbade jag kväll, och vilken kväll sen. Jobbet gick bra, men värmen. Den kommer verkligen bli min död. Och det är inte humant att jobba i 30 grader utan luftkonditionering. Så mkt som jag svettas (tyvärr är det en problem som jag lidit av sedan tidiga tonåren) gör att jag borde försvinna. Bokstavligt tala "rinna" bort!
Iallafall, kom hem och det var varmt här hemma med.
Fick ta en sömntabl. i vanligt ordning. Och precis som den börjar verkar, börjar allt detta "fyrverkeri" utanför mitt fönster. Och jag var redan lite i extas eftersom jag just sett trailern till Breaking Dawn ännu en gång :D

Jag är en typisk människa som sover i mina underkläder, tro fasen det också, nu när det är så varmt. Och eftersom jag måste ut och kolla, så tänker jag mig inte för....
Jag går ut, i mina underkläder (bh, trosor), och kollar in vädret. Undra vad fan mina grannar tror om mig?!?! Som tur är, har jag inte fönster mot innergården, men har ett "hem" av något slag precis framför min balkong. Jaha. Så sådär var det med det. Där stod jag och kollade in blixtarna.
Katten pep ut, och jag höll på att glömma honom på balkongen, jävla tur att han inte försökte hoppa över räcket eller någonting.

Jag minns att jag gjort allt detta, men inser inte vad jag gjort, förrän nu efteråt. Och jag skyller allt på tabl. Och värmen, denna jävla värmen!

Jaha, sådär ja. Där har vi min pinsamma vardag igen. Någon annan som känner för att bekänna något?
Känns som om detta var en jävla dum idé...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: