skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 21 juni

Kategori: Allmänt

Jag har, på riktigt fått ticks i mitt vä. öga. I underdelen av "ögonlocket"
Förstår ni hur jobbigt det är?! Det är det enda man kan tänka på, speciellt som jag haft det ett tag nu också.

Huh, dålig lön denna månad också, eftersom jag var hemma sjuk i en vecka förra.
Och jag har inte hunnit kolla bil än. Pappa kommer hem på ons, så då vill han nog ha saaben igen, men då kanske han kan hjälpa mig med bil? Guuh.

Älskade kom hem igår. Jag var nere och hämtade henne på stationen kvart över 12 inatt, så jag är dödens trött nu. Ska försöka få tag på biljetter till Transformers 3 nu, men han är seg idag. Sen är det snart Harry Potter :D
Bara så ni vet, jag kommer inte messa runt till alla, utan dom som vill att jag ska boka, får säga ifrån. Det blir sånt meck att hålla koll på vilka man ska messa och vilka som svarat, så det är lättare ni hör av er isåfall.

Ska försöka ta mig ner till kusin Nina en sväng också, se hur hon bor nu, och kanske kolla film. Eller också bara sova.
Att en människa kan bli så trött?!?!

Jag är sugen på kina mat, räkchips :D Åhhh, vad det hade varit gott!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: