skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 15 juni

Kategori: Allmänt

Jag gråter av lycka!!!

Sitter och lyssnar på In Flames nya skiva :D Och jag gillar't! Har inte hunnit hört hela än, har ju varit flitig och ute på äventyr idag.

Städat och tvättat. Fick precis mejla vaktmästaren (det skulle jag tom. gjort tidigare, men har inte varit hemma)
Den lilla tvättmaskinen fungerade inte. Luckan gick inte att stänga. Och sen höll jag på att aldrig få ut min reda tvätt ur dom som funkade. Dumma maskiner! Nåja, nu har jag iallafall rena kläder och en ren lägenhet.

Månen ser läskig ut. Igår var den nästan full och nu är den bara sådär konstigt halv.

Jag har varit hos kusin Cindy. Övat engelska, vilket jag nu undrar hur fan jag kunde få vg i?!?
"Yes, alltså, I have fat feet, so, I cant fit in shoes. Alltså have I duck feet."

Jaha du. Duckfeet alltså. Jojo, kommer man inte på något annat, så hittar man på.

Nej, om jag ska älska min nya skiva, reta mig på cdon, för dom helt plötsligt gjort av med en bok jag bokat(?!?!?!). och läsa lite innan jag ska sova. Dagen har gått fort. Hoppas imorgon gör det också.

Jag borde försöka hitta en bil jag kan köpa också....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: