skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 6 juni

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad jag gör uppe nu. Som under många andra nätter...

Men det var meningen att jag skulle vakna.... Jag har precis sett... Jisses, jag håller på att kissa på mig!
Som den nörd jag är, kom jag ihåg att det vatt MTV Movie awards idag/inatt. Jag har inte sett hela, men jag vaknade, för en timme sen, precis innan det tog slut. Och fick se den första trailern till: (trumvirvel)
Breaking Dawn!

Naminam! Jag kommer kissa på mig!

Att den sen i övrigt är så varmt här, att jag garanterat hamnat i helvetet, det stör ju inte alls nattsömnen.

Fläkten går på högvarv, täcket åkte ut igår kväll och jag bara hatar sommaren!

Nej om man skulle kolla trailern en gång till och sen försöka sova. Jag har ju trotts allt sovmorgon...
Och fan och hans moster bör veta, att min sömn behövs efter denna vecka...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: