skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Lördag 4 juni

Kategori: Allmänt

Grattis på 20 års dagen kusin Louise!

I eftermiddag ska vi alltså till henne på "kalas".
Sitter och lyssnar på Justin Timberlake. Haha, me like. Det påminner om resan till bulgarien och lättare tider.
Jag ska verkligen bli man i mitt nästa liv.

Ehum, måste ju ändå berätta om när jag bytte lampa på pappas bil igår.
Stolt som jag var, lyckades jag hitta rätt lampa (eller nja, jag fick ju hjälp i affären), fixade ett mekonomen kort också, så man får 10 & rabatt alltid. Haha, okej. Jag handlar ju ofta bil grejer, men skit i det. Pappa visade mig hur jag skulle göra i ons, tror jag. Så sagt och köpt, gick ut och gjorde allt som pappa visat. Och det blev rätt och jag tyckte det lyste, så jag var stolt som fan. Messade pappa: "Det finns nog hopp för mig också"

Men inser snart att det fan inte alls lyser! Crap. Messade pappa igen, hade trodde det var en säkring. Jaja, jag får försöka fixa det sen, måste till jobb. När jag väl slutat, går jag ut och läser i instruktionsboken var säkringarna finns, och jag börjar pillar runt. Men det verkar liksom inte hända något. Jag tar ut lampan igen, och inser då, att jag förmodligen satt i den gamla lampan i bilen igen. Jävla tur att jag inte hann slänga den "nya" lampan då då.

Faan, fruntimmer. Det var bara att messa igen, och ta tillbaka "mitt hopp".

Nåja, alla har vi våra "talanger". Jag börjar tro att min bara är att göra bort mig och snubbla över mina egna fötter.

Jag är rastlös. Jag borde slå in min syster presenter, och jag borde duscha och noppa ögonbrynen.
Jag ska nog göra det...
Så kanske den där känslan av att ha hela världen på mina axlar släpper...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: