skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Lördag 11 juni

Kategori: Allmänt

Nu är jag trött.
Men iallafall: Ett stort GRATTIS TILL LILLASYSTER!
Hon var den sötaste studenten igår, självklart :)

Men nu märker man hur trött man är. Nu är det klart och gjort. Och nu säger kroppen ifrån. Jag skulle behöva semester nu. Jisses, det blev en lång kväll igår och upp tidigt i morse för att städa av lokalen vi var i. Samma som jag hade min studentfest i, och ändå helt annorlunda. Dom har gjort om hela stället, så det var riktigt fint där.

Jag har bara sovit 4 timmar inatt, så jag känner att mina ögon håller på att gå i kors. Har precis kollat min älskade Resident Evil, Afterlife. Och jag gillar musiken i filmen, så nu rullar efter texterna bara för att jag ska få höra musiken :)

Jag tror jag ska lägga mig snart. Ska upp tidigt och köra pappa imorgon och sen har vi hela söndagen på oss att hitta på allt möjligt.
Stort Grattis även till kusin Jenny som blivit klar med sin Art Director kurs nu. Och till Mollan, som också tog studenten igår :)

Nej, läsa, tills det inte går länge :D

(Mollan)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: