skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 7 juli

Kategori: Allmänt

Jag har huvudvärk. Och den vill inte ge med sig. Jag har ont i bröstet och mår illa.
Bilen krånglar, visst. Men storebror trodde inte det var något allvarligt, men det hade visst med turbon att göra, så man ska inte köra med bilen. Så i helgen får jag locka fram Ulrik.

Jag känner inte alls för något. Jag är enormt trött.
Var hos läkare idag, fick nya sömntab. och antihistamin tabletter mot klådan. Jag är ju inte precis vän med solen om man säger så. Men (peppar, peppar) huden är ganska okej än. Men jag smörjer mig också, brer på som om man smörar en smörgås. Eller något.

Nu ska jag förhoppningsvis också ta itu med mina andra problem.
Jag längtar faktiskt efter semester nu. Men jag får vänta i 6 veckor till. Huh. Hoppas bara räkan blir bra.
Eller också har jag köpt ett måndags exemplar. Skulle ju inte vara helt omöjligt.

Nej, jag är otroligt trött.
Jag ska sätta igång fläkten igen, och börja läsa Hungerspelen, och bara vänta på att tiden ska löpa ut.

Jag undrar om någon skulle förstå om jag sa att jag är förlorad i mig själv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: