skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 14 juli

Kategori: Allmänt

Jag måste erkänna att jag är ganska ledsen.

Nu är Harry Potter över (även om jag fick mig några riktiga skrattattacker på bion), In Flames ska spela i GBG den 19 november, dagen då jag tänker fira min 25 års dag.
Mamma erbjöd sig att ge mig en biljett i födelsedags present. Och visst vore väl det något!?!!? Där är många band man skulle vilja se ännu, men dom ligger högst på listan. När jag sett dom, kan jag nog tom. dö lycklig.
Missade FFDP när dom spelade i köpenhamn för 2 år sedan. Och nu ska jag missa In Flames också, det gör ont i hjärtat, och jag dör litegrann inombords.
Men jag fyller ändå 25, vilket bara händer en gång, förhoppningsvis, kommer dom har fler spelningar som man kan kolla senare i livet. Tills dess får jag njuta på avstånd. Och dö litegrann varje gång.

Harry Potter.
Jo, jag är nöjd, det måste jag säga. Där var mkt som jag kände fattades, men dom avslutade det hela jäkligt bra. Och detta får nog vara en av de bästa filmerna (av de 7 (8) som gjorts) och sexan är och förblir alltid den stora besvikelsen. Jag har inte följt Harry hela hans liv precis. Jag började läsa först när den 5:e boken just kommit ut. Började följa filmerna runt den 4:e filmen på bio, tror jag, kan ha varit 3:an också, men tror inte det. Men precis som med Sagan om Ringen, Pirates filmerna, allt har ett slut, men visst är det skrämmande?

Veckan har varit en dimma. Jag går till jobb, sover, äter och sover lite till (dom som känner mig, vet att jag inte är en "sovare" precis), läser och sover.
I måndags var jag och lillasyster Jean hos Petra. (jag säger det igen Petra, du är värd din vikt i guld!!!)
Timmarna flyger iväg och man behöver inte göra mkt för att känna sig bekväm. Guldvärt!
I eftermiddag är det jobb igen, imorgon bitti också, leka med Ted på lördag och liseberg på söndag.
Måndag har jag en play date med min skogsnymf :D Kusin Cindy!

Nu ska jag njuta till dom ljuva tonerna av Anders Fridéns röst, medans jag diskar, viker tvätt och dränker mig i schampo.

 

All I hear is noise, hearts of false hope
Guess I took it all for granted
I know I went too far, I won't say I'm sorry
I got what I deserve, I got what I deserve!

Feel I was running an endless mile
Last candle burns and I'm dying inside
All of this will turn to ash, a change for a peace of mind



(en sido notis, jag byter namn på bloggen, haha Drottning över allt onödigt skit)

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Haha jag sa ju att det var den perfekta titeln :)

    Du är den enda jag vet som kan sörja filmer och böcker på ett sådant känslomässigt plan, men det är underbart, du hade inte varit Du annars :) kramar

    2011-07-14 | 15:59:16

Kommentera inlägget här: