skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 5 juli

Kategori: Allmänt

Nu sitter och jag "depp-äter" krämbulle.
Vilket skit.

Helgen är över, och vilken helg sen.
Jag håller på att få spader här hemma. Trycket över bröstet har ökat. Mamma tror inte att det har med magkatarren och göra. Men så ringer man ner till vårdcentralen (min vanliga läkare är på semester) då ber dom en bara att återkomma, för dom har så mkt att göra. Ät bajs!

Nej jag känner att detta inte håller, jag måste ner och prata med någon, så jag får reda ut alla dessa knutor jag har i mitt liv.

Brustet rep kan knytas ihop, men knuten sitter kvar.

Ungefär så känns det. Man har bara knutit ihop det igen, och inte tagit hand om klumpen som ligger bakom. Men jag känner att om man ska fungera som människa, måste jag ta tag i det nu.

Sitter och väntar på att Harry Potter biljetterna ska komma ut på röda kvarn. Detta är ju en film man inte vill missa. Satte i Seven i dvd, men har inte startat den ännu.

Har fått en massa bett på benen, och jag hoppas jävlar i det att det är myggbett, annars flyger jag i taket!

Nej om jag skulle förbereda mat kanske, istället för att sörja över krämbullarna (och allt annat skit som åkte ner i påsen idag)

Idag ska jag återigen avnjuta nypotatis, gräddfil och prinskorvar...

 

Jag ber verkligen om ursäkt för allt som hänt!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Götte bra biljetter fick vi juh! Du är en pärla! <3

    Löv you.

    2011-07-05 | 20:36:30

Kommentera inlägget här: