skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 31 juli

Kategori: Allmänt

God afton.
Ännu en helg till sin ände, och jag är trött. Vad ovanligt att hon gnäller om det säger ni då :)
Nej jag har haft en väldigt bra helg. Och en bra vecka, tiden flyger förbi och jag har fullt upp hela tiden känns det som.
Har jobbat mer eller mindre hela veckan. I onsdags fick jag agera kundvagnsvakt åt min mor på city gross. Trötta mig, den affären är sjuk. Sen gick jag på hbg-festivalen med Cindy och T. Hittade mig en fin tygväska och fikade en massa. Har snöat in helt på chai latte nu, jisses vad sofistikerat det låter. Haha.
Sen har det som sagt varit jobb, jobb. Men har haft en riktigt bra helg. Och förhoppningsvis blir min sista helg lika lugn.

Jobbar 3 veckor till, och då, ska jag fira med att bli full för mig själv. Haha. Det är nog det enda jag planerat, och kolla i en massa filmer jag får hem, läsa den sista boken i VA-serie, planera en present till Cindy och lite smått och gott, men jag ska ta det lugnt. Det förtjänar jag :)

Jag kan inte heller låta bli att le när jag ser min barnfilms hög jag samlat på mig. Jenny, jag köpte LadyLovleyLocks här om dagen :D
Och så har jag smurfarna att ta igen också.
Btw, Black Swan?!??!?! Det var nog fan en av tidernas sämsta, jaaa jag sa SÄMSTA film. Jag kan fatta att alla killar gillar den, men den var fan inte bra. Så om någon känner för att få filmen skänkt till sig, jag kan tom betala er för att ta den ifrån mig, så bara säg ifrån.

Min vän T mår bättre igen och jag ska tvätta imorgon, och skratta åt mig själv och hur jag alltid öppnar munnen innan jag tänker efter.

Men för att hålla med Arne Anka (den enda gång då jag faktiskt håller med honom)
"Att tänka innan man talar, är som att torka sig i röven innan man har skitigt"

Nej, läsa och njuta mellan rena lakan. God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: