skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Lördag 23 juli

Kategori: Allmänt

Hallå ja.

Jag är rastlös, och ändå inte. Men jag känner hur det kryper innanför skinnet. Min bubbla håller på att gå sönder.
Huh, det känns... konstigt. Jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv.

Igår fyller Jenny år, Grattis! Vi satt ner och käkade på uteserveringen i stan, mina äldre generationer kom ner också, pappa och storebror. Men jag var trött, så jag satt inte ute så länge. Jag gjorde mig själv det stora nöjet att också köpa en ny väska (neeeej, men du måste skoja med mig!!!) Och deg blev en lite större än vanligt, så nu får jag verkligen plats med, nästan hela mitt hem i den. Och självklart blev det en med Boopan på :D Yaaay!

Så sen sist då? Jodå, jag har hunnit ta igen mig lite på min "massor-att-kolla-in-hög-med-filmer"-högen. Köpte lite nya också, sedan onoff gått i konkurs, köpte jag 4 filmer Smurfarna :D Åh underbara nostalgi! Jag kommer aldrig att bli gammal. Jag vägrar!
Jag har varit på liseberg, och jag förvånade även mig själv. Jag åkte den nya, Atmosfear. Jag trodde jag skulle dö, 2 ggr till och med! Det tar dig 100 sek att åka upp, 3 sek att falla ner. Och du faller i 110 km/tim. Det var förmodligen det sjukaste jag gjort. Så ett Bungy (?) jump borde ju inte blå så svårt efter detta?!?? Eller??

På tal om nostalgi, spelade spökslottet igår, medans jag passade småttingar. Ett spel min bror fick när vi var små. Åh, det var verkligen roligt.

 

Ja, det var roligt. Dom hade till och med tårtbiten, ett spel jag hade som barn. Haha.

Nej, vad lättroad man är. Men det är ju så kul att få spela spel och känna sig som fem igen. Undra om det går att få tag på så gamla spel än?

Jag har 4 veckor kvar till semester, så jag jobbar på och står i ett tag till. Och i annat fall tar jag dagen som den kommer. Ikväll blir det nog lite minigolf, tvätta imorgon. Men åh, jag känner mig verkligen rastlös.

Jag får sitta och beundra min nya väska ett tag, sen gå in i duschen och se om jag kan skaka av mig känslan av att något hänger mig i hasorna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: