skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 1 juli

Kategori: Allmänt

Herreminget!
Det är fan jobb med att ha en bil, man ska kolla vilken försäkring som är billigast och massa sånt. Har suttit och kollat runt nu i över en timme (men hade ju kollat innan jag köpte bilen också, så hade lite koll) men var ska har sin tid, eller vad man ska säga. Men nu blev det bra iallafall.
Så nu vet jag att räkan är i säkra händer.... Ehh va?!?!? Det skulle nog inte mina bröder hålla med om!!! Gahhhahahah!

Kollar in Troll nu, han ligger och myser i min säng. Tänk vad skönt det vore, att bara knalla runder och njuta av livet. Skita och pissa i en låda och ha mat och vatten serverat. Och en liten Jean som ger en för mkt godis :D Haha.

Har inte sovit mkt i natt. Har haft tryck över bröstet igen. Vet inte om det är den där magkatarren som spökar eller vad det är. Och så fick jag klåda i händerna mitt i allt. Fick gå ut och hålla i is för att det skulle släppa. Och laxen hade ingen tid till mig. Jag får hoppas på att min läkare är tillbaka snart, så jag kan få "sluta-klia-ihjäl-mih"-piller eller något.
Annars mår huden bra, faktiskt. Och det är enormt skönt.

Nej, jag känner mig rastlös. Jag ska nog försöka fixa till i film hyllan och se hur jag kan lösa detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: