skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdagen 11 januari

Kategori: Allmänt

Klockan är 22.22. Då får jag önska mig något!! *önskar*

Sådär ja. Jaha. Tisdag då. Jag kan då säga det, att timmarna bara flyger förbi när man spelar tv-spel. Även om det är spel man redan spelat och kan (är inne på min omgång av Kingdom Hearts igen) så försvinner tiden.
Men jag har hunnit titta lite film idag också.
En Julsaga. Denna underbara saga med Ebenizer Scrooge. Minns att mamma hade den som Musse Pigg version när vi var barn, mamma har nog kvar den än. Och man kan inte annat än gråta av lycka när Ebenizer helt plötsligt blir "god".
Så när man satt där och bölade lite, så tänkte jag "Ja, vad fasen, då kan vi lika gärna titta på Ladder 49 och bölat lite mer"

Sitter och kollar den nu, och dricker iste. Två riktigt bra skådisar i en och samma film, kan den blir bättre. Min älskade Joaquin Phoenix och John Travolta. Jaja.
Gick förresten igenom min filmlista ikväll. 290 st är där nu, men sen väntar det 3 filmer på posten och det kommer ett till snart och en massa mer sen, så jaa. Jag tror ni fattar vart jag är på väg.

Igår gjorde jag bort mig igen. Jag är ju galen i det här med ljus, rökelser och oljor. Och jag hade såna rökelse "pyramider" kvar, så jag tänkte att jag skulle elda upp dom. Jodå, sagt och gjort. Men jag tände nog lite väl många på en gång (typ sådär en sju stycken) Det rök ganska mkt kan jag säga. Så jag fick öppna upp här och vädra ut medans rökelsen brann ner. Vad jag inte då heller tänkte på var, att jag satt på ett glas underlägg!! (vi vet alla att glas spricker om det blir för varmt) Så ja.. Ni kan nog gissa.. Medans jag står där och viftar ut rök för glatta livet, brinner rökelsen ner och underlägget spricker. Vilken jävla tur för mig att det sprack på bordet och inte la sig någon annanstans och började brinna. Smidiga Bella! Jag förtjänar nästan guldmedalj i smidighet.


Jag borde lägga mig tidigt känner jag, sover dåligt nu igen. Min kropp mår verkligen inte bra. Nu har som sagt min vänster arm börjat krångla. Jag måste nog ner till doktorn och kolla upp det. Förhoppningsvis kommer väl tid till röntgen snart, det stod 13 veckor. Och han skickade den i oktober, så det är snart tid. Dessutom ska jag ner och lämna cellprov igen imorgon. Hmm.
Sen ska jag träffa Mia och hennes änglar. Det ska bli skoj. Har inte sett henne sen i somras.

På fredag är den Disney kväll med Ted, lördag 18 år kalas hos Cindy för Pernilla, haha. Och sen filmkväll med Petra och Therese efter det. Så jag har ju en del inplanerat i veckan. Ovanligt för att vara jag ju.

Nej vet ni, jag ska försöka se om brännaren fungerar, annars får jag ta tag i det och lämna in datorn.
Och så ska jag självklart böla färdigt till filmen här nu.

God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: