skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Nemo

Kategori: Allmänt

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

Jag hade egentligen börjat skriva ett inlägg igår, eller nu är det väl förrgår då, men så ringde broren och vi skulle hämta min bil, så han skulle fixa den. Så då fick jag packa ihop.
Sagt och gjort, dom hämtade mig och vi körde till jobb, eftersom bilen stått där sen i tisdags. Meeen, vet ni vad. Den startar direkt. "Hmm, okej". Men kör den till verkstaden säger min bror, så vi kollar vad det är för fel ändå.
Kör efter dom, så fort jag skrapat rutorna.
Kommer ut, och bror gasar för att göra bilen varm. Gasar lite till. Stänger bilen, och startar den, stänger den och startar den.
Nå? Vad har vi lärt oss här?! Ingenting! Bilen fungerar igen tydligen.
Men jag börjar fan undra om jag bara har fått för mig att det dummat sig. Men det kan inte bara vara inbillning, eftersom småfolket, alltså syskonen sett det också. Iallafall lillasyster nu, när vi hämtade den nya tv förra veckan.
Vilket leder in mig på ännu en sak. Dom har billiga mobiler på expert. Och jag funderar på, om man kanske ska köpa sig en ny kanske? För att hänga med och vara lika häftig som alla andra. Och den är inte så särskilt dyr heller får jag säga.

Nej, nu är det sömntabletten som talar som vanligt. Trodde inte den skulle verka så fort.

Nu har jag alltså semester då då! Imorgon åker jag, Ted och lillasyster över en sväng till våra danska grannar och ser vad dom har att erbjuda såhär i början på januari. Ja, då är det alltså 2011. Jag och Ted har stått ut med varandra i 1 år nu. Vi började ses för ett år sen. Herre min get vad tiden går fort. Men vi trivs och vi har roligt, eller iallafall jag, jag kan ju inte svara för Ted, men jag tror han har roligt han också :P


Jag vill ändå be om ursäkt.. Jag vet att jag gjorde folk besvikna på nyår. Men jag mådde inte bra, och kände inte för att sitta och vara social när jag redan haft en äckel vecka, och som bestämt tänkte avsluta i att jag skulle få feber och snora runder. Jag gick bort och handlade till mor, och sen tog jag bussen ner till henne och dog på hennes soffa, när jag inte satt och bråkade med min lillasyster. Åt och dog lite till på soffan. Sen gick lillasyster. Och klockan blev dags för Bella att ta bussen (för nu då funkade inte bilen nej. Den la av i tisdags, och stod nu på jobb då alltså och har inte gjort en knop förens igår då ja...) Så då fick vi, Jag, mamma och morbror skåla kvart över 22 för det gick inte riktigt att göra det annars Så skål!!! Och så gick jag till bussen. Hade en trevlig pratstund med chauffören. Och sen gick jag hem och drog fram lite ost och rån. Väntade på klockan skulle slå tolv. Och när det gjorde det, satte jag mig på köksbordet med katten och vi tittade på fyrverkerierna. Och han blev inte så rädd som jag trodde.

Jag måste få vara ego nu och säga hur skönt det var att har nyår på det viset. Jag fick maten serverad. Hade ändå lite sällskap, och sen hem och bara sitta med katten. Jag kanske missade ALLT men jag missade INGET! Folk förstår nog inte att det har en tendens att hända saker med/om/till/via (yeah, ni fattar) Fam. Frimans medlemmar. Jag känner inte mig själv särskilt skyldig just så, men ja. Det händer grejer. Men det gjorde det inte i år, och det var så jäkla skönt! (Om man tyvärr bortser från att lillasyster pojkvän väljer att göra slut med henne nyårsafton, så var dagen lugn)

Jag grät en skvätt när jag såg fyrverkerierna. För det var absolut inte så jag är van att se dom. Men jag ska heller inte säga, att jag tyckte det var jobbigt. Som sagt, mår man inte heller 100 och ändå vill vara med på en punkt, då kolla man ut genom fönstret. Med min vapendragare sidan om mig!

Så... Jag ber verkligen om ursäkt, om jag gjorde någon väldigt illa. Det var verkligen inte meningen. Men ibland måste man få tänkta ego. Jag älskar ert engagemang, ert ork att lyssna på ens gnäll. Och jag gillar det nog, för jag själv var så engagerad en gång. Så jag vet vad det är ni lägger ner, hur mkt. Men som jag har sagt innan, delar av "Bella" är borta, och det är lika jobbigt för mig, som kanske det är för er att acceptera det. Men så är det, så snälla, sluta leta, och ta emot min ursäkt istället!


(Vill bara påpeka, att detta verkligen är sömntablettens fel, för jag vet knappt vad skrivit. Det får vi rätta imorgon då alltså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: