skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

God natt?

Kategori: Allmänt

Jag har kommit fram till att det blir jobbigt att hitta en ny låt för varje inlägg, eller egentligen inte, eftersom det finns sådär, ett par miljarder... Men iallafall, det blir lättare med rubriker.

Så, vad gör jag då vaken i denna sena, eller tidiga timme? Det kan man undra.
Till och börja med, vill jag åter igen be om ursäkt. Dom där jäkla sömnpillerna gör en "full". Nej men samma effekt typ, man blir läskigt ärlig och konstigt skrivsjuk?! Fick läsa igenom mitt inlägg nu precis, och även om jag menar det jag skrev, så lät det nog ganska burdust. Så.. Ja.

Lillasyster ligger i bäddsoffan nu. Hon vaknade för jag började asgarva åt henne. Hon pratar i sömnen något så otroligt. I förrgår natt gapade hon om att jag skulle skicka maten. Okej? Och så smaskar hon. Läskigt. Vi la oss båda ikväll, vid strax innan 12-tiden. Efter att ha kollat på Vampyrer suger. (Denna underbara dåliga humor) Men jag har en sådär natt, då det är svårt att sova. Så jag vaknade för någon timme sen igen, och har inte riktigt kunnat sova sen dess.
Och när jag lägger mig ner, och har satt igång tv:n igen, för det brukar få mig att somna, tänker jag för mig själv. "Undra nu om det kommer att synas på min elräkning att jag köpt en mer energisnål tv, eftersom min tv alltid är igång" Och då jävlar far jag upp:
"Faaan, har jag betalat tv-licensen?!!!???"
Vem fasen, kommer på halv tre en onsdag morgon, att man kanske har glömt bort att betala tv-licensen?!
Så, nu sitter jag alltså här. Men jag är vaken iallafall.
Minns för några år sen, när jag bodde hemma hos mamma, då drömde jag att jag gjorde något på datorn, och har alltså, i sömnen, startat datorn. Och det var på den tiden man lät msn loggade in automatiskt. Så jag vaknade av att kompis undrade vad jag gjorde uppe så sent på natten. Ja herre min get.

Min semester har iallafall, enligt mig själv, börjat effektivt. Jag storstädade hela lägenheten i måndags (efter att ändå ha hunnit köra folk än hit och än dit och tvätta). Men jag blev också klart strax innan 22. Drog ner allt julpynt och satte upp nya, eller andra gardiner. Rätt skönt att ha det gjort, även om mamma tycker att jag är tråkig som har så bråttom.
Idag for vi till Danmark, som sagt. Hade en väldigt trevlig dag måste jag säga. Och jag gjorde lite fynd, som vanligt, men mest var det skönt att komma bort lite. Och vi har alltid så trevligt, jag och Ted. Det som inte är roligt, gör vi roligt.

Och så har vi samma sjuka humor. Och sen så drog jag som sagt med mig småsystern hem igen.

Därför är jag vaken i denna tidiga timme.
Men jag borde verkligen försöka sova nu, när jag kollat att tv-licensen faktiskt var betald och allt. Hann faktiskt kolla så allt blivit draget som det skulle och det hade det ju.
Nåja.

God natt då, eller snarare god morgon?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: