skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 14 januari

Kategori: Allmänt

Pain, pain, pain!!!!

Denna oändliga smärta i armen. Jag gick till läkaren igår. Jag kunde inte sova, än mindre röra armen utan att det skar i hela axeln. Fick en kortison spruta... till, eller hur det blir, för nu är det trots allt den andra armen/axeln. Och så skickade han en remiss till, att dom ska kolla båda axlarna/armarna när dom röntgar. När det nu blir. Men inatt har det varit jobbigt. Somnade visserligen tidigt igår, eftersom nätterna varit vad dom varit, så jag dog nog vid halv elva redan. Meeeen, jag vaknade kl tre. Och där låg jag. Hörde att någon gick ute i trapphuset, så jag hoppades på att klockan kanske var sex, meeen nej. Glodde lite på tv, sprang på toaletten och försökte röra armen så mkt jag kunde. Men jag börjar snart gråta så ont det gör ibland. Satte igång En amerikans varulv i London, för jag trodde jag kunde somna, men inte det heller. Så visserligen har jag sovit från halv elva igår kväll till tre imorse, men inte sen. Kanske någon timme på morgonen.
Känner mig lite grinig.

Avbokade med Ted idag, kände att det inte var rätt att dra hit honom, när jag mår som jag gör och speciellt inte när jag vet hur sur jag blir när jag har ont (jäklar vad jag alltid måste ha ont då)
Doktorn frågade om jag har reumatism i släkten. Jo, farmor har, och när jag pratade med mamma sen sa hon att mormor hade gikt. Jaha. Är detta alltså en tanke? Att jag kanske ha reumatism?
Åhh nej. Det gjorde tom. ont när jag badade ikväll. Åh, mitt hjärta är krossat!

Jenny ringde imorse, så hon kom in en sväng och hälsade på. Roligt att se henne, och hon blir mindre för varje gång man ser henne. Och det klär henne något otroligt :D Men hon har alltid varit fin, min Jenny.
Men hennes farmor är dålig, så vi får hålla tummarna för det bästa nu.
Mamma ringde ikväll också, farfar har blivit inlagd på sjukhus igen också. Något med hans lungor igen... Vi ska se om vi kan komma ner en sväng innan Cindy imorgon.

Det retar mig att jag bara fastnar för en massa böcker, som man aldrig vet om där kommer en fortsättning på, och hur många isåfall. Och jag är ju sämst på internet. Håller på att läsa Vampire Diaries nu (kan ju säga att det skiljer sig bra mkt från serien, som jag ändå har tappat bort helt) Så finns det 4 böcker ute på svenska, men jag såg något på bokia igår, men fattade inte vad det var. Åhhh. Och så vill jag läsa resten av Sookie Stackhouse böckerna, så jag får nog beställa dom på engelska.  Jag lyckades hitta Törst nu iallafall, så jag kan börja på dom böckerna. Vampire Academy. (vadå: "Hej jag är en vampyr nörd??!?")
Min mobil är bajs, så jag får nog försöka köpa en ny iallafall, om där är pengar över från lönen.

Dom varnar för att man inte ska resa till Tunisien nu, där händer visst en massa grejer. Meeeen, kan dom inte lösa det till i maj? Jag har ju redan betalt min resa och jag vill verkligen iväg.

Neej, denna veckans semester har inte alls varit lika bra som förra veckan. Det var roligt att träffa Mia i onsdags, och det ska blir roligt att träffa Petra och Therese imorgon :)

Jag insåg det nu också, köpte hem sån cider igår, alkoholfri från ica. Är verkligen sugen på ett glas nu efter badet. Tar en slurk, och inser att det är en LIGHT cider!! Gaaaah!
Vart är världen på väg mina vänner?!
Vart är världen på väg!??!?

(nu måste jag ta en värktablett innan jag börjar gråta)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: