skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 3 februari

Kategori: Allmänt

Jag känner mig "trängd". Jag är inte bekväm.
Jag har känt mig på dåligt humör, och då menar jag inte bara "Bella-är-som-vanligt-grinig" humör, utan verkligen, på dåligt humör. Och jag vet egentligen inte varför.

Där var självklart inget fel på mina axlar enligt röntgen, vilket på sätt och vis är skönt, men jävligt jobbigt, för nu sitter jag här med smärta igen, och vet inte vad det är. Förmodligen en del av mitt dåliga humör.
En bra grej dock, lillebror fick sitt körkort :D Jag hade egentligen inte väntat mig något annat, men var ändå väldigt nervös för hans skull när vi stod och väntade på honom. Så, jag fick så snällt låna ut min räka till honom (bilen då), eftersom jag lovat det, och han sen fick lämnade den vidare till storebror som behövde låna den, då han sålt sin bil. Men han ska komma och lämna den imorgon, och jag hoppas han kommer innan jag börjar jobba. Han sa att han skulle göra det, för sen jobbar jag ju hela helgen.

Lillebror körde iallafall hem mig (detta var alltså i tisdags) och jag började tvätta. Allt gick bra, trotts att jag hade mkt tvätt. Men när jag kom ner och skulle hämta den efter två timmars tork tid, så är skiten inte torr än. Jag fick hänga upp halva mitt hem här hemma. Skit dåligt när man betalar hyra för att ha tvätt tid till 22, men dom stänger av det innan. Jävla rövar!

Nej, mitt horoskop sa att jag skulle ha en bra vecka, men jag vet inte.
Sitter och kolla Prison Break nu, och jag har kommit fram till, efter att ha drömt om "Scofield" också, att jag ska bli lika bad ass som han i mitt nästa liv. Jag ska bli en kille, men långt blont hår som spelar fiol. En Zakk Wylde fast med fiol som sagt. Och jag ska vara tuff!
En riktigt BAD ASS som sagt. Men som jag alltid sagt innan, så kommer jag nog återfödas som en kackerlacka för mina synder skull.

Nu har jag iallafall kollat in en massa böcker, och vet när det kommer på marknaden. Nu ska jag bara vänta mig alla filmer jag vill också. Såg att Nina lagt ut en lista med massa bra filmer som kommer upp på bio i år och nästa.
Hmm, jaa. Det är så mitt liv ser ut.

Nej, efter mitt bad, helkroppsrenovering och sura beteende här, ska jag återgå till att drömma om att bli kille och sätta på mig ett linne och boxer. För det anser jag är jävligt manligt :D

Ser fram emot imorgon iallafall.
Vad det gäller, får jag återkomma med :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: