skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 17 februari

Kategori: Allmänt

Okej, bitterfittan has left the building, for now, iallafall.

I ett Bella fall, vet man att hon inte är långt borta. Hehe.

Sitter och lyssnar på Phil Collins, åh, helt underbart! Barndomsminnen, och inte bara det, minns när jag var och såg Tarzan på bio, haha. Gud, minnet är verkligen en fantastisk grej/sak/hjärnfunktion.

Jag vet inte om jag ska bli förkyld eller inte, det är visserligen alltid kallt i lägenheten (jag har soffan ganska nära elementet, så ja, ni fattar), men jag har frusit hela kvällen, haft huvudvärk och känt mig lite så, off, som när man är på gång mot något. Äsh, en sjuk kropp till en sjuk människa, det är väl inget att gnälla om? :)

Ehum, nu vet jag en person som kommer skratta åt mig. Jo, jag har ju en tendens att lägga pengar, på absolut ingenting. Nu hände det igen..
Cindy, jag köpte Keyblade smyckena :S




Alltså, jag satt på tradera igår, och gjorde vad en Bella gör. Hittar dessa fantastiska grejer.
De kommer från ett av, enligt mig (märk att jag säger enligt mig, för annars kommer det kommentarer om hur efter jag är som spelar ps2 fortfarande och inte har utvecklat en orgasmisk reaktion till ny grafik eller what ever) tv-spel i världen. Kingdom Hearts. Jag är hemligt kär i Riku, kan nästan alla replikerna i spelen, och alla mina favorit Disney karaktärer är ju med.
Så vad detta är, är alltså de vapen Sora slåss med. Keyblade. Och jag hittade dom, som smycken.
Nu undrar ni: "Vad ska hon göra med dom då?" Jag svarar: "Bra fråga"
Men dom var inte så dyra, och som den nörd jag är, så drömde jag om dom i natt, och kunde inte alltså inte släppa dom, så nu är dom snart mina.

Jag hittade en lite tuff väska också (plus en Jack Skellington väska som jag ska se om jag kan ha råd med sen) Ja, jag skulle då inte dö för "alla" min skor, men väskor, det är ju underbart!

 



Jaha, jag hade tänkt att jag skulle bada katten ikväll egentligen, han luktar illa, vet inte vad han har hittat på. Dessutom kanske det skulle lugna ner honom i ett par timmar, eftersom han är inne i någon trotsålder nu, och inte alls lyssnar på vad jag säger.

Jag har inget att läsa, är inne på sista säsongen av Prison Break, men vad fan. Jag har ju grejer på datorn att glo på, kom jag på. Nåja, det ordnar sig. Nu är jag iallafall ledig i 4 dagar.
Vi ska fira mamma i helgen, sen på måndag ska jag spela laserdome igen :D Hehu. Sen är det sex dagars jobb som väntar på mig...

Jaha, slå in mammas present och lägga mig, för nu börjar den här huvudvärken bli riktigt jobbig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: