skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 20 februari

Kategori: Allmänt

Jag sa det. Cindy skulle skratta åt mig, och det gjorde hon. (det där med Keybladen)
Det gör jag med litegrann, och min mamma. Förmodligen en hel del till, men skit i det. Man lever bara en gång, och jag kan lika gärna unna mig nu, när jag är 24, som att göra det när jag är 124 eller något.

Åh, vet ni. Dom här väderförändringarna gör mig lite sådär uppmärksam på hur denna sommaren förmodligen kommer att bli. Och som det ser ut nu, blir det en jobbig sommar. Det kliar överallt. Verkligen överallt! Jag kommer snart få en massa rispor i huden igen, för det spricker så fort man bara rör den. Usch, och smörjer gör jag hela tiden. Usch.
Nej det är inte min kväll idag.

När man dessutom lyckas böla till Prison Break, då är botten nådd. Det är illa. Men jag hade för mig att det slutade helt annorlunda. Jaa, jag ska inte släppa en teaser för dom som inte sett det (även om det annars ligger mig i fatet att göra bort mig) Men jag får se filmen också, kanske den jag sett slutet på? Äsh, iallafall. Nu är det snart klart.
Tänkte jag skulle skriva lite dagbok (jaa mina vänner, jag skriver fortfarande dagbok), sen får jag kolla filmen. Så jag sen kan fortsätta till Blues Brothers, så inte pappa blir galen på mig.

Haa, jag var och fixade pass i fredags. Jag säger då det. Synd att jag inte kunde få använda bilden från mitt gamla pass istället, för det där är fan pinsamt. Jävla tur att man inte ska visa upp det hur ofta som helst. Om jag säger att den är värre än min körkortsbild, då är det fan illa. Ser ut som om jag förstorat läpparna på mitt körkort (åter igen till följd av denna underbara eksem, jag skaffat mig)

Vi firade iallafall mamma och Leffe igår. Smörgåstårta is the shit! Galen släkt och massa skitsnack vid matbordet: Välkommen till familjen Friman
Men det var trevligt iallafall, och mamma fick vad hon önskat sig.
Idag följde jag med pappa och Nettan ut och hälsade på farfar. Dom blir ju äldre dom också, så man får passa på att ta hand om tiden nu. Speciellt som jag egentligen inte har någon "relation" till mina farföräldrar. Men jag fick lite ensamtid med farfar i bilen på vägen hem, och insåg att där finns mkt att lära. Vi kan nog lära varandra mkt.
Och jag fick veta en hel del, både om gammalt och nytt.
Ush ja. Tänk så mkt man egentligen kan lära av dom äldre.


En gång ska du vara en av dem som levde för längesedan

 

Som sagt, det finns mkt att lära.

 

Där är fortfarande inga framsteg med lillasysters klänning, men jag ska försöka ta kontakt med någon som kan hjälpa mig annars. Bara jag isåfall får tillbaka mina pengar, så skiter jag i vilket sen. Men ush vad sur man blir.

 

Imorgon blir det helsingborg. Laserdome :D Svettas och leka man. Underbart. Sen kommer jag se ut som en spetälsk när vi går därifrån, med mitt fina ansikte.

 

Nej, jag får nog fasen ta ett bad i hudsalva och sen knarka en sömntablett, för det här, kommer inte att hålla ens halva natten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: