skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 9 februari

Kategori: Allmänt

Nu.. Precis nu kände jag hur det kom glidande över mig. Tröttheten.

Men till min eloge (stavas det så?!) måste jag ju säga att jag mer eller mindre hållit igång hela dagen, sedan kvart i fem imorse för att vara exakt, även om det känns som om det vore igår.
Så det jag ville säga var, att nu får jag lov att vara trött.

Fick tillbaka räkan igår, men det var på bekostnad av att jag fick gå upp, som sagt, kvart i fem imorse, för att köra bror till helsingborg, för att sen köra hem och springa upp i lägenheten snabbt innan det var dags för mitt eget jobb. Jobbade inte så länge, men har varit ute på äventyr idag, sen sov jag nog inte så många timmar inatt heller, så nu börjar det göra sig "märkt"

Dagen har liksom bara sprungit förbi en. Har varit att göra hela tiden. Jag fick till och med "handleda" på jobb. Fan. Jag kände mig själv som en praktikant där jag stod. Kände att jag upprepade mig hela tiden, att jag inte riktigt visste vad jag gjorde och började fingrar på tröj-kanten som en annan idiot istället. Ush, jag är verkligen ingen ledartyp, det har jag förstått nu. Men jag går ju ändå efter mottot "Gör mot andra, som du själv skulle vilja ha det, eller bli bemött" Okej, jag kanske inte alltid följer det själv, men det är lättaste meningen att sammanfatta allt med för en praktikant, och jag själv, tyckte iallafall att den meningen sa väldigt mkt när jag började där jag var.
Ush ja, nej nu rabblar jag mest en massa random saker.

Morbror fyller år imorgon :D Grattis Leffe!

Cindy har varit här ikväll, lånade böcker och snackade en massa skit. Allt från hur mkt pengar jag lagt på filmer (vilket faktiskt chockerade även mig när vi räknade på ett ungefär), till gamla filmer och släkten och ja.
Jag har ju städat och tvättat idag också. Köpte hem grejer till tacos, men eftersom klockan blev så mkt, så får jag spara det till imorgon. Sen är det helg, efter jobb imorgon. Och jag ska göra absolut ingenting. (har ju självklart en träff med Ted att se fram emot) Möjligtvis planera ett massmord om inte lillasysters klänning kommer imorgon eller på fredag. Det är sjukt hur länge man ska behöva vänta på ordentlig service. Inte ens ett svar, och då har jag skickat 2 snälla och ett hatiskt (nej nu överdriver jag igen, men bara för jag kan), elakt då, mejl. Men nu skulle dom ha skickat den så. Vi får se, annars får ni se mig i tidningen till helgen mest troligt. Eller va?!

Sitter just nu och försöker hålla ögonen uppe. Nej, jag får nog se mig besegrad, går in och borsta mitt nytt tvättade hår och kanske smörja in min axlar med lite linnement.
Jag kommer definitivt somna innan jag landar på huvudkudden ikväll.
Nettan:
Nu domnar mina ben för dig...

Kommentarer

  • Hon i Halmstaden säger:

    Jag saknar dig din tönt! Hör av dig innan sommaren eller något sånt...<3

    2011-02-11 | 11:56:42

Kommentera inlägget här: