skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 16 februari

Kategori: Allmänt

Är det onsdag eller torsdag idag?

Äsch, vem fan bryr sig. Idag är jag bitterfittan Bella. Ingen bra eftermiddag kan jag säga.
Det är inte roligt när man känner sig som femte hjulet oftast, eller att folk bara hör av sig när dom vill ha eller behöver något. Fick ett psykbryt på min lillebror innan. Fast att han egentligen inte förtjänade det. Men ett exempel på att man bara känner att folk hör av sig när dom vill något, och det skrev jag till honom också.

Men vad fan, han har precis fått körkort, har ingen egen bil, och vet hur svag jag är för mina syskon, så han ville ut och köra. Men det fick mitt lilla utbrott att gå över styr. Som vi alla vet, om inte innan så nu, så har jag ju väldigt kort stubin. Och det blir bara kortare och kortare för varje år, eller kanske dag..

Någon som också gjort mitt utbrott lite värre kanske, är min systers klänning. Vi beställde en student klänning till henne den 21:a januari. Men det hände liksom ingenting på en tid, så jag mejlade företaget, 3 ggr, innan jag fick något svar. Och då sa dom att det var deras leverantör som strulade. Men varför skrev dom inte det från början då, och sparade sig lite irriterade kunder?!?! Nejdå... Får iallafall besked på att klänningen ska vara iväg och att jag ska ha den inom 1-2 dagar, detta var i tisdags förra veckan. Jag säger bara KYSS MIG I RÖVEN! (Ja, jag har alltid sagt att jag är en otrevlig jävel) Jag fick hem räkningen på klänningen i förra veckan, och det är betalt. Men var fan är klänningen då?!??!?! Mejlade dom igår igen, eftersom ingenting fortfarande hänt, inget svar. Så ikväll blev jag fan sur (detta också efter incidenten med lillebror), skickade ett mejl till, där jag klagade på deras dåliga service och kontakt och sa att åt dom att om jag inte får något besked inom det närmaste kommer jag gå vidare med det. Idioti!!

Därför är det ganska skönt med tvätt tider. Då är jag kung i min egen värld. Jag dansar runt i tvättstugan, med min blötta tvätt, och tror att jag sjunger som Beyonce, ser ut som Jessica Alba och ingen kan störa mig där.
Där är jag oövervinnelig.


Åh, så ringer dom jävlarna från dom satans erotikpartyna också. Om man inte svarar de första 20 ggr de ringer, varför fortsätter dom?!
Fan ikväll är jag på krigsstigen.


Jenny, jag råkade bli lite arg på min mobil precis, (märk att den for iväg en bit, och att jag förmodligen också borde kolla om jag har någon bokstavssjukdom) men jag blev nyfiken på hur intervjun gick idag! :)

Nu får ni ursäkta. Jag ska ner och sjunga i tvättstugan...

Undrar om ni överhuvudtaget fattar något av det jag skrivit ikväll!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: