skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 7 februari

Kategori: Allmänt

Jag ska ärligt berätta för er nu, att jag inte klätt på mig ännu. (nej, det är inte någon vidare sexig syn, när jag ligger i boxer och min "king-kong-ginatrico-tröja") Jag har legat i sängen hela dagen, tittat på Prison Break och löst korsord. Fattar hur skönt det är?! Okej, jag har diskat och lagat lite mat också, men annars har jag bott i sängen. Det är rätt jäkla skönt ska jag säga :)

 

Inser nu hur mkt jag egentligen missade av Prison Break när det gick på tv. Har precis tittat färdigt på första säsongen. Och jag är, precis som när det gick på tv, lite små kär i Wentworth Miller.... (är tvungen att kolla hur hans namn stavas på google) Och nu är jag... chockad!?!? Som vanligt är jag säkert sist med allt, men enligt en del artiklar där... Så ska han vara gay?!?! Meeeen åhh! Jag blir så ledsen, och folk undrar varför jag inte ska gifta mig. Är det inte givet? Alla granna karlar, är antingen jätte upptagna, kändisar eller gay. Funkar ju inte då.. Nåja, njuta på sikt kan man fortfarande göra.
Men å andra sidan, det närmaste jag skulle komma Wentworth i vilket fall som helst, är Peter Stormare, och jag har inte mer gemensamt med honom än att han är svensk, så så bra gick den planen. Wohooo!

Det gick iallafall väldigt bra i fredags :D Efter mkt slit på jobbet, som också drog ut på tiden, kom jag som sista kvinna ner till Capri, där mesta dels av mamma släkt satt och hade ätit. En överrasknings middag för mamma, som hon inte hade en aning om (fast att hon trodde att hon visste). Jag kom iallafall ner och när jag kom blev det dags för hennes present. Blommor och en resa till London. Behöver jag berätta att mammas min och allt annat var oslagbart?
Helt oslagbart!

Sen tror jag att jag får ansöka om delad vårdnad för min räka. Alla vill visst låna min "skit-bil" nu förtiden. Storebror sålde volvon förra veckan, så han får låna den denna veckan för att kunna ta sig till jobbet. Sen sticker han ju till thailand i 5 veckor på söndag, så då behöver han inte den mer, men sen fick ju lillebror körkort, och då är det alltid bra att ha en syster, som jag antar att alla vid detta laget, har fattat att jag har svårigheter att säga nej.
Vilket resulterade i, att i lördags, efter kalaset hos Lasse, en runda på maxi och sen hämta lillebror, så fick han handla på Willys, och så undrade han om vi kunde hämta hans flickvän i klippan.
Jag hade bestämt för en lugn kväll framför tvn.
Men vi körde dit, och väl där, blir vi inbjudna till hennes släkt :S
Jag hade inte träffat Malin förr, än mindre hennes släkt, men vi blev inbjudna på tårta och fick inte gå därifrån förrän vi ätit. Haha
Hon hade trevligt släkt iallafall, och Malin verkar själv vara en tuff brud :)

Så hädan efter, ska jag aldrig planera att ta det lugnt, för varje gång jag gör det, så händer något som ändrar det.
Men delad vårdnad får det nog bli iallafall.

Jag har lyckats installerad msn på datorn också, fråga mig inte hur, för det vet inte jag heller. Men nu har jag det, och nu tror jag att jag börjar känna igen min dator. Haha, vadå vanemänniska.

Nej, om jag nu skulle återgå till Scofield och Burrows, och kanske lite korsord, det är ju jobb igen imorgon, och eftersom jag är "räk-lös", får jag antingen kolla upp bussen eller gå. Eller också både och. Haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: