skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 11 februari

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ovanligt trött, en aning illamående, haft ont i huvudet och nu lite sådär ont i magen.
Meen, jag är lika glad för det :D
Hehe

Som jag sagt förr, jag har inte mkt till liv och alltså inte mkt att berätta om det. Men en sak kan jag säga, köp INTE grönsaker på netto, och kolla datumen på allt ni köper.

Fick ju för mig att äta tacos här om dagen, så jag körde in och köpte grejer. När jag gjorde vid det igår (alltså handlade jag i förrgår då ju) så hade den jäkla salladen möglat! Och det var i princip den enda salladen i sallads "disken" som var okej, jag lyckades få ut litegrann sallad i mitten iallafall. Köttfärsen, jaa. Nu är detta ungefär den 3485713298658635 anledningen till att jag inte lagar mat, jag kolla aldrig ordentligt på datumen. Den gick ut igår. Okej, det gick bra att äta, men varför kollade jag inte bättre, och varför, har inte affärerna bättre koll på deras varor? Jaja, skit samma, jag fick tacos och nu är jag mätt (rester is the shit!)

Men så hade det ju snöat igen. Inte min favorit grej liksom, men vad fan. Jag är ledig nu i några dagar, så jag behöver ju inte tvunget går ut i det.
Jo imorgon ska jag. Det blir bio imorgon. 127 timmar. Jenny sa att den skulle vara bra, så jag och Ted ska kolla.

Jag sitter just och kollar den 2:a säsongen av Prison Break. Jag säger det igen, jag trodde jag hade koll, men icke. Så det är lite kul att kolla nu, för det är ju nytt, en del.

Jag måste nog prata med min läkare, tror jag kan ha magkatarr. Det kan ju också vara därför jag har ont i magen. Jo, det ligger nog något i det.

Nej, titta vidare, och kanske spela lite tv-spel sen.
Asma, jag saknar dig också, jag har bara haft så mkt att göra, och samtidigt inte, (detta vet vi är en dålig ursäkt), sen är jag också sämst på att höra av mig, men jag tänker på dig, det vet du. Varje gång jag går förbi min tavla i köket :D
Jag ska se till att vi ses snart.

Kommentarer

  • hon i halmstad säger:

    skönt att höra att du tänker på mig iallafall, saknar dig med. Jävligt länge sen vi sågs! Borde bli en ändring på det! ;) puss o kram <3 <3

    2011-02-16 | 15:44:13

Kommentera inlägget här: