skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 22 december

Kategori: Allmänt

Min enda lediga dag denna vecka, och inte det heller egentligen, ska iväg ikväll.
Har hunnit tvätta och packa in alla julklapparna nu. Får väl kanske komplettera med några imorgon. Sen får det vara bra. Sen orkar jag inte mer.

Det har varit full rulle på jobb, och det är skönt att få tiden att gå, men annars har jag haft en ganska knas vecka.

Jag fick hem brev från lund igår, så jag ska ner i januari, så får vi se vart det bär vidare. Jag är faktiskt ganska nervös. Men det ska nog gå bra, bara jag är förberedd.

Postgubbarna börjar jag bli måttligt förbannad på. Där finns en på område med liknade efternamn som mig, och ändå inte. För det är inte ens i samma hus. Men nog fan har dom lyckats lämna deras post här, 5 ggr de senaste 3 veckorna. Det är inte okej. Och nu eftersom dom är två, så måste man ju ringa både city mail och posten. Äsh. Sug pung säger jag bara. Vad fan ska jag springa deras jobb för? Tänk då om dom lämnat min post hos dom andra? Men dom kanske inte ens bryr sig om att det kommit fel, utan bara slänger det. Snyggt sånt.
Tycker mig kanske höra någon i lådan nu, så jag får väl springa ut och prata med dom.

Jag ska ta och julstäda nu, och sen duscha och som sagt sen ska jag iväg ikväll. Kolla in The Girl with the Dragon tattoo. Det ska bli spännande.

Imorgon är det jobb och sen lill-julfirande med släkten, sen hem till lillebror och Mollan för att gratulera henne. Och sen är det julafton redan. Skönt, snart är allt detta över och man kan rulla på igen.

Jag har julklappar att ta med överallt imorgon. Petra, frugan, jag har köpt till dig med :)

Jag är ledsen och besviken på hur saker och ting artar sig. Och jag kan inte låta bli att känna att jag och min familj är utanför en del. Men vi har gjort vad vi kan nu, och jag orkar inte bråka om det.
Vi får se... Only time can tell.

"Ödet ger oss släktingar.
Vänner väljer vi själva"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: