skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 13 december

Kategori: Allmänt

Vet ni....
Jag är trött. Jag är så otroligt trött! Och jag känner mig gammal. Uråldrig.

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vända mig. För det är inte rätt.
Men man får ta en sak i sänder känner jag. Men jag stänger också in mig ännu mer. Min bubbla känns mindre, men ändå större än någonsin. Ingen behaglig känsla.

Har varit och kollat in min lill-kusins lussetåg precis. Fast "lill-kusin" börjar bli fel det med. Hon är klart yngst men hon har ju fyllt 12 år. Inte så liten längre.
Så lätt det var på den tiden. Dagisbarn kom och lussade för dom gamla imorse. Så bekymmersfri man var då.

Alla pratar om sjukdomar överallt, så nu börjar jag också känna mig hängig. Men det är det sista jag har tid med nu. Foten är ju inte riktigt okej än, svullen och ömmar fortfarande. Och det närmar sig jul. Och jag har värre ångest än jag någonsin haft. Jävla skit. Jag måste lära mig.

Kollar lite Twilight på femma nu. Har letat upp en massa adresser så jag ska skriva julkort också. Huh. Det är non stop fram till i början av januari. Är ledig i tre dagar nu, men där händer grejer hela tiden då med. Farfar imorgon, mamma och jag. Julbord på kvällen, och så måste jag hälsa på min lillebror, då jag råkade glömma honom idag. Sen är det jobb hela tiden känns det som. Är ledig i en dag i veckan typ. Men det är själv valt, så jag ska inte klaga och det är skönt att ha något att fokusera på.

Nej, jag är inne i en "ner-period", och jag vet inte när jag är redo att ta mig upp....


We're too numb to feel,
The downfall starts right here,
Hold your breath and swim,
Swallowed by life's tear,

In times of make believe,

No one just seems to care,
Maybe I should care less,
'Cause I will die too,

So say goodbye to the world,
We are the dead that walk the Earth

Scream your lungs out, await for laughter,

You don't have to wait forever,
Here's the next disaster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: