skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 4 december

Kategori: Allmänt

Andra advent, är snart över. Det kom och det gick.

Och imorgon ska jag äntligen få komma tillbaka till verkligenheten.
Jag står inte ut med att vara hemma längre. Det känns som om det är evigheter sen jag jobbade. Så det ska blir skönt att komma igång igen. Börjar smått med att jobba imorgon och sen ledig på tisdag, haha. Men sen jobbar jag ons-fre.
Och jag börjar få riktigt ångest över alla julklappar. Har bara hunnit köpa några, men det blir ju inte så många som det brukar kunna bli. Haha, det är ju inte heller mängden som räknas, utan tanken. Det har jag alltid fått lära mig.
Och alla börjar bli vuxna och köper det mesta man vill ha själv.

Ja jisses.
Hade man fått en bruksanvisning på livet innan man simmade i land, så vet i fan om jag hade simmat snabbast.

Min fot är okej, får jag säga. Den funkar inte riktigt som jag vill. Trappor är extra jobbigt, men jag kan gå och belasta den nu. Den är fortfarande blå och öm, men det går över så småning om.

Farfar har åkt in på sjukhus igen. Men jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna, så vi får se vad som händer nu.

Jag känner att jag inte riktigt fått den början som 25 åring som jag trodde. Så med facit i hand, detta har inte varit mitt år. Vi får hålla tummarna och vänta på det bästa till nästa helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: