skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 18 december

Kategori: Allmänt

Mindre än en vecka till julafton alltså.

Men det känns verkligen inte som jul. Och det känns nästan som om jag förlorat min "julkänsla" för alltid. Har inte haft någon riktigt julkänsla dom senaste åren. Surt sa räven.
Sen är det  ju inte perfekt i min omgivning heller. Det sätter sina spår det med.
Jag är irriterad mest hela tiden känns det som. Någon man borde ta tag i kanske?
Jag behöver nog prata av mig över huvudtaget. Visa grejer är till och med utanför mina gränser. I förståelse.

Annars har jag haft en bra början på mitt "jobb-maraton". Jobbar som sagt en massa nu innan min veckas semester i januari. Och som det känns nu, ska jag spendera den veckan i min säng, sovandes.
Och ändå är det skönt att ha något att göra. Men allt på en gång blir mkt.

Och jag är en jävla gnällröv, så... Sue me!

Lyssnar på The Puzzle, den brukar få mig att andas, men idag klumpar det sig bara.

Pappa ringde innan. Livet och döden, döden och livet.
Det får en verkligen att tänka på att man borde värdera det man har. Vilket jag nog är dålig på. Och jag har rent allmänt blivit dålig på att uttrycka mig i känslor, så. Till alla er jag inte säger det tillräckligt ofta till: Ni är värdefulla!

Nu är det tomt hos mig igen. Efter en helg med lillasyster som fyller ut tystnaden, så känns det ganska tomt. Tacka fan att jag har Troll. Annars hade jag inte haft någon tapet på väggarna.


I feel like running away
I'm still so far from home
You say I'll never change but what the fuck do you know?
I'll burn it all to the ground, before I let you run
Please forgive me, I can't forgive you now.

If I could hold back the rain, would you numb the pain?

Cause I remember everything.
If I could help you forget, would you take my regrets?
Cause I remember everything.
It all went by so fast; I still can't change the past
I always will remember, everything
If we could start again, would that change the end?
We remember everything.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: