skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 30 december

Kategori: Allmänt

Gjorde du något år 2011 som du aldrig gjort förut:

Köpte en bil? Annars har mitt liv mest varit jobb tror jag. Läsa, titta film, sova och kela med katten.

Höll du några av dina nyårslöften:

Jag minns inte ens om jag hade några löften, det är förmodligen samma som alltid ändå. "Jag ska sluta dricka cola och äta chips" "Jag ska gå ner i vikt" "Jag ska ta mer vara på tiden". Ja ni fattar principen.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:

Mickis och Borg fick Emil :D Men sen har jag ju två kusiner som väntar påökning nästa år :)

Dog någon som stod dig nära:

Nej.... Inte än, om man kan säga så.

Vilka länder besökte du:

Danmark

Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012:

Nej, eller jo, där är säkert massor, men jag kan inte komma på något nu.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid minnas, och varför:

Den 10 juni, Nettans student. 20 november (eller 19:e) min 25 års fest. Den 16:e november, Breaking Dawn :D

Vad var dina största framgångar i år:

Att jag utvecklats från dvd spelare till bluray :D Haha

Största misstaget:

Svek. Jag har svikit många i år, men jag känner mig också ganska sviken tillbaka. Men det är mitt största misstag

Har du varit sjuk eller skadat dig:

Bortsett från förkylningar, har jag ju kanske början till reumatisk värk. Jag stukade min fot, som alla vet för inte så längesen. Annars, nja, inget större än alla mina andra klumpiga bravader.

Bästa köpet:

Hemmabiosystmet :D Saaben, (än om den inte är i topptrim)

Vad spenderade du mest pengar på:

Skit som vanligt. Cola missbrukare. Filmer och böcker, i vanlig ordning :D

Gjorde någonting dig riktigt glad:

All musik som kom i år. Min familj.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010:

The Puzzle, In Flames, Real and True, Dead by April, The Pride, Five Finger Death Punch

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:

Det har varit ett jobbigt år, så jag får nog säga ledsnare

Rikare eller fattigare?:

Mitt emellan? Har ju köpt bil, men har ju pengar så att jag klarar mig. Haha

Vad önskar du att du gjort mer:

Umgåtts när jag haft chansen.

Vad önskar du att du gjort mindre:

Gnällde så mkt.

Hur många One night stands?

Hur många hade du? Jag? Det kan vi ta en annan gång

Blev du kär i år:

Neeej. Jag har inte tid...

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året:

Hat är en stark känsla. Jag hatar nog ingen, men jag hatar mångas handlingar

Största musikaliska upptäckten:

In Flames, åter igen. Ingen upptäckt dock.

Något du önskade dig och fick:

Inneskor, 2par till och med. Filmer. Badsalt och bomber :D

Något du önskade dig men inte fick:

Pengar

Årets bästa filmer:

Breaking Dawn, så klart. Nycklen till frihet. Jag har rätt dåligt minne av vad jag sett i år faktiskt.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Friade med pompa och stått på roddklubben med nära och kära. Jag hade en riktigt bra 25 års fest. Så nu slutar jag fylla år. Man ska sluta när man ligger på topp.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:

Massor. Men man får förbättra med tiden.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011:

Stil? Hur menar du då? Jobbkläder? Eller stödstrumpa?

Vad fick dig att må bra:

Film, böcker, musiken, familjen och vännerna

Vem saknade du:

Mina vänner

De bästa nya människorna du träffade:

Tror inte jag träffat någon ny i år faktiskt.

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Att inte dra ut på något, utan utträtta en saker när det händer och med det det gäller. Dra inte ut på något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: