skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 28 augusti

Kategori: Allmänt

Tiden och pengarna flödar när man har roligt ;)

Har precis kommit hem efter en dag på väla/ikea med lillasyster, Mickis och Emil. En väldigt trevligt eftermiddag.
Där har ju blivit väldigt fint på väla får jag säga. Och jag hade ju planerat att inte köpa så mkt, vilket jag inte gjorde heller, men jag gjorde av med mer pengar än jag räknat. Men jag hittade den underbaraste koftan på länge inne på Gina. Och jag var bara tvungen att köpa den, och vet ni; Jag tog ingen svart! Haha. Mickis och Nettan tyckte bestämt NEJ! Så det det blev en ljus istället, en sån lång kofta. Åh jag är kär! Inte i priset, den var dyr, men jag blev ju kär! Köpte ett linne också, för 30 kr så det kan jag inte klaga på precis. Och så investerade jag i en ny lampa till mitt rum. Har haft en sån ikea lampa med "ris-klädnad", eller vad man ska kalla det, men så hittade jag en annan. Så det blev lite smått sånt där med. Inga ljus idag, har ljus här hemma nu så det snart kommer se ut som om jag bor i en vax-borg.

Och så var jag ju bara tvungen att skynda hem. Jag hade fått ögonen på alla 6 Star Wars filmerna på tradera. Så gissa vem som snart är ägare till dom?!! Meee! Jag fick dom alla för 420 (med frakt faktiskt) Inte illa pinkat faktiskt. Jag har varit på jakt efter dom länge. Nåväl nåväl, så nu skriker plånboken på mig att ta hand om den, för den är snart tom om jag fortsätter såhär. Haha. Som tur är har jag semester och ska inte göra av med så mkt mer pengar. Jag har för bövelen en 25 års fest att spara till. Jisses.

Laserdome igår. Och det känns idag kan jag säga. Har lite träningsvärk i benen och min nacke och rygg är väldigt stela, men det var en väldigt bra dag igår. Fick mitt hår klippt också. Det var jäklar i det långt alltså. Haha.

Nej imorgon drar jag en sväng till Asma i halmstad, så nu ska hon få visa mig runt i den stora staden. Träffa Mia igen på torsdag, eventuellt bio på fredag och annars har jag inte mkt planerat. Ta det lugnt, njuta av alla filmer som är på väg hem och läsa ut den sista boken i VA-serien (som hon tjatat om nu i allllll evighet)

Nej, så som sagt, over all, en mkt bra helg. Ja, så nu ska jag läsa lite och försöka se om min skit bank ger med sig och släpper in mig!
God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: