skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 21 augusti

Kategori: Allmänt

Sådär ja. Helgen har gått. Och jag har inte fattat att jag är ledig ännu, tror bara jag är långledig en helg eller så.

Nej, inte riktigt.
Jag mår inte riktigt bra idag. Det bränner innanför ögonen, ont i huvudet och kroppen värker. Jag tror jag tog ut mig en massa med all städning och så kanske jag har något "sjukdoms-aktigt" på gång i kroppen.
Nåja, jag har en lugn dag idag. Städa hela dagen igår också.

Haha, insåg när jag la mig i fredags, att jag haft bäddsoffa i två år, men aldrig sovit i den själv. Haha. Ja någongång ska ju vara den första. Och med all städning jag gjort nu, skulle man kunna tro att jag skulle flytta, men det behövdes, och jag gick igenom en massa saker, mkt som ska slängas och skänkas bort.

Så till något allvarligt. Ni kommer att skratta det vet jag... Men..
Igår tog jag det stora beslutet.... Att slänga... Min kängor!!! :(
Mina älskade, fina, slitna, söndriga och trasiga skor. Jag har aldrig köpt, ägt eller haft något så länge förr. Jag köpte/fick dom i julklapp julen 2003. 8 år mina vänner. Det gjorde riktigt ont i hjärtat nu när jag gick ut med påsen och kastade dom.

Jag förstår om ni skrattar, men det ligger så mkt bakom dom skorna. Jag hade en så bra period i mitt liv när jag köpte dom. Visst är där mkt jag ångrar från mina senare tonår, och det var inte alltid så lätt, men jag kände ändå att jag hittat mig själv och mådde bra då. Och även om jag inte använt dom under de senaste 2 åren, vilket bara bevisar hur jobbigt detta är för mig, så har dom varit mina trofasta vänner.

adjö mina kära. Tack för miltals bra skoskydd, enorma skoskav och fina brännskador!


Nej, ni får en bild på bilden som Ted gjorde till mig för några veckor sedan också och en på mannen i mitt liv!

 

Ja, idag känner jag mig väldigt trasig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: