skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 31 augusti

Kategori: Allmänt

Så, då har jag läst ut ännu en serie. Vampire Academy. (Cindy vi ska ses snart så du också får läsa ut dom)
Och för att citera Cindy en gång:

Du är den enda jag vet som kan sörja filmer och böcker på ett sådant känslomässigt plan, men det är underbart, du hade inte varit Du annars :)

Ja, jag sörjer verkligen. Visst väntar man alltid på att få veta hur allt slutar och man kan inte bärga sig för att se hur det går. Men när det är över, så är det över. Och böcker och filmer är en så stor del i min vardag, så det gör "ont" när det är slut. Där kommer ju alltid nya saker man hänger upp sig på sen, men just i det ögonblicket man inser att allt är slut, då blir jag lite gråtmild.

Ja, vad fan, jag har insett att jag är en jävligt känslig människa. Inte så att man springer runt och bölar öppet för alla, inte ens någon egentligen, man har ju ändå ett ryckte att hålla uppe :P

Nej jag läste ut boken inatt, och hade jätte svårt att somna efter det.
Så för att skingra tankarna lite, så sitter jag nu och ska spela lite Silent Hill igen. Ha, att jag inte bara ger upp det. Men jag kan inte, har jag gett mig in i något, måste jag avsluta det, även om det innebär att jag måste fuska för att klara det. Haha.

Nej vad vore livet utan sagor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: