skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 3 augusti

Kategori: Allmänt

Dagens tio poängare går fan till mig alltså... Snacka om att strula till det.

jag har haft två riktigt bra dagar på jobb, så till och börja med har min "kropp" börjar ställ in sig på semester. Jag är helt med i huvudet, men jag känner hur off min kropp är. Funkar inte riktigt när man ska jobba i 2 veckor till.

Till saken iallafall, jag gjorde mig reda för att sticka till kusin Nina för att kolla in Fast and the Furious filmerna (då jag är mobbad för jag inte sett någon av dom än...) Så var hon iväg och jag kom på att jag var tvungen att sticka hem för att ringa några samtal (vilket jag kommer på nu, ändå har glömt, får göra det imorgon), jag har en enorm klåda i händerna och i ansiktet, så jag måste ta en antihistamin tablett. Och i min "klia-ihjäl-mig"situtation tänker jag mig inte för, och tar.... en sömntablett!!! Gaaaah! När Nina då messar mig, satt jag just och skulle skriva till henne, om vilken idiot jag är.
Jag somnade 4 tim och är fortfarande så trött att det känns som om jag har sandpapper innanför ögonlocken. Men jag kan ju inte sova ut nu, för då vänder jag på dygnet. Så jag måste tvinga mig själv att vara vaken i någon timme till.
Alltså, dagens tio poängare går till Bella, för totalt idioti! Jag behövde nog sova ändå, för som sagt kroppen har stängt av nu, så huvudet blir väldigt mkt mer lidande, men ändå. Så jäkla taskigt mot Nina.

Men förhoppningsvis känner min släkt mig, och vet vilken drummel jag är :)

Annars är det bra. Sitter och funderar ut hur jag ska göra med allt kommande. Måste köpa vinterdäck till bilen, två st iallafall, och så har jag en 25 års fest som kommer. Så det sitter jag och små putsar på. Ja, vi får se vad det blir av allt. Jag kanske får skära ner på filmer och böcker!??!?! :O
Nooooooo!

I alla fall, förlåt Nina!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: