skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 24 augusti

Kategori: Allmänt

Om en månad börjar jag alltså jobba.
Haha, att man inte bara kan släppa det och njuta av att vara ledig.

Igår träffade jag bebis :) Så nu är jag "Tant-Bella"
Det är läskigt hur man kan skapa ett helt nytt liv på 9 månader. Och jag blir lite rädd när man sitter där med ett liv i handen. Jag längtar själv efter den dagen då jag kommer bli mamma, men ibland, känns det som om det aldrig kommer att hända. Det är ett helt liv du håller i dina händer!
Tänk om något händer detta lilla liv?! Tänk om jag gör fel, säger dumma saker eller bara.. jaa, glömmer bort att det är ett liv man har hand om. Jag blir rädd.
Joo, det är mkt att fundera över. Inte så att jag kommer bli mamma imorgon, men jag umgicks med lilla Emil hela dagen igår (mer eller mindre) och bara under den tiden hann man bli ganska rädd för det lilla livets skull.
Men en så söt bebis. Totalt hängiven alla i sin närhet, trots allt bollande med det stackars livet. Åter igen, stort grattis Mickis och Thomas. Han är fulländad lilla Emil.

Jag började alltså med ett tv-spels maraton. Silent Hill, försökte mig först på Pagemaster till super nintendo, men det var så längesen jag spelade det, att det gick helt illa.
Så det blev Silent Hill. Jag vet egentligen inte varför jag spelar det. Jag vet inte ens om jag gillar det. Det finns 4 olika slut, beroende på om du tar vägen till höger eller vänster borta vid bensinmacken (eller ja, något liknande) Och jag fattar inte spelet egentligen, men det var det första spelet som jag minns att min bror spelade, som fick in mig på PS spel. Och det får mig att tänka på Jimmy. Matte lånade alltid spel av honom, däribland Silent Hill och Resident Evil. Ush ja. 7 år sedan han försvann. Tiden försvinner.

Nej imorgon ska jag nog träffa andra barn :) Och på fredag är det lön, så då far vi en runda til väla och ikea, jag, lillasyster, Mickis och lilla Emil. På lördag är det laserdome, och Cindy, jag lovar att jag ska ta mig tid för dig också innan din födelsedag :)

Nej, om jag skulle ta och göra färdigt mitt Silent Hill maraton, ändå, har ju trots allt aldrig klarat 3:an och jag har Origins som jag aldrig ens spelat, och en massa annat jag också ska spela.
Men jag tror den sista boken i VA-serien är på väg hem till mig idag :) Yaaay!

Kommentarer

  • Mickie säger:

    ja du sizz....helt sjukt vad två människor kan göra o att den lille plutten har vatt i ens mage.....min lille grodprins ;) ojj e d så länge sen nu.....puhhh vad tiden går fort....japp ses på freda

    kamizz

    2011-08-24 | 15:44:48
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/miickiiz83

Kommentera inlägget här: